testprogram som sisoft sandra
Fra : Tommy

Dato : 02-06-03 21:38

Hej

Findes der et tilsvarende program til linux ?
Her tænker jeg mest på benchmark delen.

mvh
Tommy

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 02-06-03 21:41

Tommy <trn1307@hotmail.com> writes:

> Findes der et tilsvarende program til linux ?
> Her tænker jeg mest på benchmark delen.

Der findes ikke eet program, men mange små (nå ja, måske findes der
noget, jeg har overset).

Hvad er du ude efter? Bonnie++ kan f. eks. bruges til at måle
disk-ydelse.

/Rasmus

To alcohol!
The cause of - and solution to - all of life's problems!
-- Homer Simpson

Fra : Tommy

Dato : 02-06-03 21:47

Rasmus Bøg Hansen wrote:

> [...]
> noget, jeg har overset).
>
> Hvad er du ude efter? Bonnie++ kan f. eks. bruges til at måle

processor og ram ydelse

Tommy