MS Windows
briani 27239
Animeret gif i IE 6 SP1
Fra : XoDeus DK

Dato : 02-06-03 20:42

Hej. Jeg har vlagt at teste Windows 2003 Server Enterprise Edition.
Jeg vil nu meget gerne have min IE 6 Sp1 til at vise animerede giffer samt
min outlook express til at vise HTML mails er der nogle der har en
workaround til dette??

//XoDeus

http://xpn.lir.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-06-03 03:21

Det behøves der ingen workaround til.
Det virker på samme måde som det altid har gjort.

Fra : XoDeus DK

Dato : 03-06-03 07:27

Og det er lige hvordan??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-06-03 09:20

"XoDeus DK" <mariuszc@tiscali.dk> skrev :

>Og det er lige hvordan?

Kig i IE under funktioner => Internetindstillinger => Avanceret
om den er sat til at vise animerede filer.

Og i OE under Funktioner => Læs => om den er sat til at vise alle
mails i ren tekst.
--
Knud

Fra : XoDeus DK