Havterne
Fra : Steffen Ortmann

Dato : 02-06-03 19:56

Er der nogen der ved en god lokalitet, havn, hvor der er Havterner. Flere
helst. Skal bruge billede af Havterne.

hilsen
stef

Steffen Ortmann
26103206 45893206
fam.ortmann@get2net.dk ortm@scanpix.dk
http://www.scanpix.dk News Photos
http://www.birds-of-denmark.dk Wild World Web

Fra : Mads P. R. Jorgensen

Dato : 04-06-03 08:40

>Er der nogen der ved en god lokalitet, havn, hvor der er Havterner.
Flere
>helst. Skal bruge billede af Havterne.
>
>hilsen
>stef

Hej Steffen.

I København kender jeg et par steder hvor jeg næsten ser havterner når
jeg er der for at fiske. Det ene sted, hvor jeg så godt som altid ser
havterner, er ved Sjællandsbroen i det sydlige København. Det andet
sted er Nordhavnstippen; helt, helt ude på det yderste af Københavns
Nordhavn, hvor de går langs stensætningerne og tager uopmærksomme
småfisk.

Jeg håber at du kan bruge det til noget.

mvh
Mads

Fra : Bjarne Christiansen

Dato : 04-06-03 13:17

Mads P. R. Jorgensen <mprj.r.e.m.o.v.e.t.h.i.s@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nohDa.3469$Jp3.143542@news010.worldonline.dk...
> [...]
> Nordhavn, hvor de går langs stensætningerne og tager uopmærksomme
> småfisk.
>
> Jeg håber at du kan bruge det til noget.

Hej Steffen
Jeg kan også bidrage med en lokalitet her i det sønderjyske. Øst for
Haderslev er et naturskønt område kaldet Halk Tange. Her er der hver år
MASSER af havterner

--
Bjarne Christiansen
Degnevænget 11 1. tv