Kyststang
Fra : Kim Bernhart

Dato : 02-06-03 19:56

Hej,

Efter ikke at have fisket aktivt i ca. 5 år så er jeg total udenfor hvad der
sker på grejmarkedet. Jeg har overvejet at starte igen og vil forære mig
selv en super kysstang, men har ingen ide om udviklingen på dette område.
Iøjeblikket har jeg en Daiwa Super Shinobi Spin som var absolut en af
klassens bedste dengang. Hvad skal jeg ha' nu ?
Jeg kunne selvfølgelig gå ned i en fiskeforretning men syntes nogen gange at
deres anbefalinger kan være præget lidt af hvad de har på lager og de helst
vil sælge (ligesom alle andre forretninger hvor kunden ikke kender så meget
til området). Det er der ikke noget ondt i og jeg siger hellere ikke at alle
er sådan, men har generelt gode erfaringer med anbefalinger her fra
nyhedsgrupperne fordi der bliver svaret på en lidt anden måde.

Er det blevet normalt at bruge flettet line på kysten ? Skal der være
specielle øjer til flettet line ?

Ja, det er langt tid siden jeg har været i en fiskeforretning men håber på
at jeg bliver en hyppig gæst fremover.

Med venlig hilsen

Kim Bernhart

Fra : Jacob Bech Hansen

Dato : 03-06-03 14:31

Hej Kim.

Prøv og stil dit spørgsmål på adr. http://www.123nu.dk/lystfiskeri/ Gå ind
under forum og stil dit spørgsmål igen. Så skal du nok få en masse gode
svar.

Mvh Jacob

Fra : Kim Bernhart

Dato : 03-06-03 18:05