MS Windows
briani 27239
BOOT CD!
Fra : Lasse

Dato : 02-06-03 19:54

hvordan kan jeg lave en BOOT CD, ikke DISKETTE, med windows 2000/xp? har
ntfs diske så kan ikke bruge min gamle win98se bootcd længere...

mvh
lasse

Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 02-06-03 19:57

On Mon, 2 Jun 2003 20:54:10 +0200, "Lasse" <lasn@mail.dk> wrote:

>hvordan kan jeg lave en BOOT CD, ikke DISKETTE, med windows 2000/xp? har
>ntfs diske så kan ikke bruge min gamle win98se bootcd længere...

Du kan da boote op på din installations cd

mvh
Hasse

Fra : XoDeus DK

Dato : 02-06-03 20:37

winxp.bink.nu har en guide til hvordan du laver en slipstreamet winxp cd.
Følg de sidste punkter af den guide

Fra : webfactor

Dato : 03-06-03 14:11

"Lasse" <lasn@mail.dk> wrote in message
> hvordan kan jeg lave en BOOT CD, ikke DISKETTE, med windows 2000/xp? har
> ntfs diske så kan ikke bruge min gamle win98se bootcd længere...
>
> mvh
> lasse

http://www.simtel.net/pub/pd/61113.html
Brænd det image og du har en lækker boot CD
www.webfactor.dk

Fra : Klaus Jacobsen

Dato : 04-06-03 08:32

Kan man brænde ghost.exe med på denne cd og derved hente sin ghost
image-fil?
Klaus

Fra : webfactor

Dato : 04-06-03 10:19

Hvis du kan arbejde med Images skulle det ikke være noget problem,men der er
vidst ghost på cdèn .
webfactor