kun de første 20000 ,tele 2 tilbud
Fra : stig klausen

Dato : 02-06-03 17:41

jeg så lige på tele2 hjemmeside at det kun var de første 20000 kunder der
ville kunne få adsl til den pris som de reklamerer med i fjernsynet og på
deres hjemmeside.
jeg syntes ikke jeg så dette den første gang jeg var inde og tjekke deres
adsl tilbuds priser for ca 1 uge siden.
hvad mon de har tænkt sig med de resterende kunder som tilmelder sig . som
f.eks mig der tilmeldte mig for 2 dage siden.
jeg bliver da vældig utilfreds hvis jeg ikke bliver blandt de første 20000
og ska betale alm priser . så havde jeg sku da ikke tilmeldt mig og var
blevet i tdc.

stig

Fra : H.P. Eriksen

Dato : 02-06-03 17:51

stig klausen wrote:
> [...]
> jeg bliver da vældig utilfreds hvis jeg ikke bliver blandt de første
> 20000 og ska betale alm priser . så havde jeg sku da ikke tilmeldt

Du behøver ikke at være nervøs - da jeg snakkede med dem i fedags var de
oppe på 3800 - han regnede med der ville gå en uges tid!

De fjerner reklamen fra hjemmesiden når der ikke er flere.

Dem der kommer til senere betaler normalprisen.

HP

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 02-06-03 17:58

H.P. Eriksen wrote:

> Du behøver ikke at være nervøs - da jeg snakkede med dem
> i fedags var de oppe på 3800

Den tror du da ikke selv på ?

--
*** VW Golf is like a tampon
...every pussy has one ***

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 02-06-03 17:53

stig klausen wrote:
> [...]
> bliver blandt de første 20000 og ska betale alm priser .
> så havde jeg sku da ikke tilmeldt mig og var blevet i

Du får et brev hvor du skal bekræfte at du har bestilt her står priser osv.
De har i øvrigt droppet den begrænsning på 20.000, da denne hurtigt var
overskredet

I øvrigt kan jeg kun anbefale tele2adsl, det kører bare efter de sidst i
maj, fik opgraderet deres hardware
Og deres kundeservice er efter min overbevisning en af de aller bedste...

--
*** VW Golf is like a tampon
...every pussy has one ***

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-03 17:55

"stig klausen" <sdk@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> og ska betale alm priser . så havde jeg sku da ikke tilmeldt mig og var

Har du ikke fået en mail? Jeg fik en mail med det samme som bekræftelse.
Desuden er det da din egen fejl, hvis du først siger op hos TDC for at
bestille hos Tele2.

Hvis du har ladet Tele2 sige dit TDC abonnement op, og du får at vide at du
ikke kan få adsl hos dem, så er der intet sket.

Kan ikke lige se noget negativt i deres tilbud. Kig i din mail, hvis der
står at du har bestilt adsl til den billige pris så er det jo sket.

Mvh
FB
--
Vil du have billigt ADSL?
Tjeck www.Tele2adsl.dk - Det er dælme billig

Fra : Allan Olesen

Dato : 02-06-03 18:00

"stig klausen" <sdk@adslhome.dk> wrote:

>jeg bliver da vældig utilfreds hvis jeg ikke bliver blandt de første 20000

Jeg tror, du overvurderer efterspoergslen.

20.000 bestillinger svarer til en fordobling af det nuvaerende
kundeantal. Eller det svarer til, at 6-8% af TDC's ADSL-kunder
skal skifte. Jeg tvivler paa, at nogle af delene er sket inden
for nogle faa dage.

(Med forbehold for, at de to selskabers antal abonnenter er frit
fra hukommelsen, baseret for en avisartikel for et par uger
siden.)

--
Allan Olesen, Lunderskov.