Tele2ADSL og port 25
Fra : Jochke

Dato : 02-06-03 16:13

Efter at have fulgt lidt med omkring sub., er der så nogen der kom frem
til, om det er muligt at få en fungerende mailserver op at stå på en
tele2adsl forbindelse?

Og hvordan?

--
/Jochke
---------------------

Fra : René Løweneck

Dato : 02-06-03 17:06

Hej Jocke !

"Jochke" <ask@me.com> skrev i en meddelelse
> Efter at have fulgt lidt med omkring sub., er der så nogen der kom frem
> til, om det er muligt at få en fungerende mailserver op at stå på en
> tele2adsl forbindelse?

Hvis du ser nederst i den oprindelige tråd, så har jeg lige spurgt om det
samme hos en kompetent (ansat hos Tele2ADSL) person.

René Løweneck
www.loweneck.dk
www.lowesite.dk
LøweSite CMS - Enkel, funktionel og brugervenlig styring af din
hjemmeside, - til en fornuftig pris !

Fra : Jacob Vind

Dato : 02-06-03 17:09

Jochke wrote:

> Efter at have fulgt lidt med omkring sub., er der så nogen der kom frem
> til, om det er muligt at få en fungerende mailserver op at stå på en
> tele2adsl forbindelse?

Ja, jeg skrev tidligere i den oprindelige tråd:

"der er adgang for Tele2 ADSL kunder til at bruge
mail-relay.tele2adsl.dk som sekundær mailserver (MX record),
derved kan mails leveres til egen mailserver da denne mailserver
ikke er berørt af filteret på port 25. "

/Jacob.
--
Som er ansat hos Tele2.

Fra : Claus Christensen

Dato : 02-06-03 23:43

Jacob Vind wrote:

> [...]
> derved kan mails leveres til egen mailserver da denne mailserver
> ikke er berørt af filteret på port 25. "

Vi er sikkert mange der er glade for den klare og positive udmelding.
Det kunne vel ikke blive en del af de officielle betingelser

Mvh Claus

Fra : Jochke

Dato : 03-06-03 08:58

Claus Christensen wrote:

> Vi er sikkert mange der er glade for den klare og
> positive udmelding. Det kunne vel ikke blive en del af de
> officielle betingelser

Jep det er sku rart. Så opsiger jeg mit CC abonnement når jeg flytter. :) Så
slipper man også for at skulle bruge 500 til flytning.

--
/Jochke