Problem med trådløst netkort
Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 02-06-03 14:30

Jeg har installeret et mini-pci trådløst netkort i en IBM R31.
Hvis man sidder klods op ad tilkoblingspunktet er der forbindelse,
og jeg kan derfor konstatere, at kortet virker. Desværre er der ingen
rækkevidde. Fjerner jeg mig et par meter, er det slut.

Jeg har på fornemmelsen, at der mangler noget.

Hvad medfølger til et lilke mini-pci-kort med trådløst net?
Er der kabel med? Er der en metalantenne?

Specifikt drejer det sig om et
Intel High Speed Wireless Mini pci with Modem II til en IBM R31.

Mvh,
Jens Axel Søgaard