Linux driver til intel 82547IE chipset (gi~
Fra : Lasse Jensen

Dato : 02-06-03 13:25

Hej Group

Jeg sidder med en fujitsu/siemens scenic e600 (i865G)
den har indbyggede netkort med intel chipset
Nu er mit problem bare at jeg ikke har ret meget lyst til at
bruge Micro$oft Windows
og jeg kan bare ikke hitte en driver, der kan klare intel´s
82547IE chipset. ?

fujitsu/siemens supportere ikke linux, men
det bliver de vel snart nød til ;)
intel har drivere til de fleste andre gigabit kort, men ikke
til dette chipset (tror jeg nok)

er der nogen der kan hjælpe mig ?
på forhånd TOTAL tak....

my kernel 2.4.18

Lasse Jensen

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 02-06-03 13:35

Lasse Jensen wrote:
> [...]
> bruge Micro$oft Windows
> og jeg kan bare ikke hitte en driver, der kan klare intel´s

30 sekunders søgning på Google afslører:

http://lwn.net/Articles/27932/?format=printable

Summary of changes from v2.4.21-pre6 to v2.4.21-pre7
o [E1000] Added 82541 & 82547 support

Så du må vente på 2.4.21, med mindre du vil køre
med en prerelease kerne.

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08

Fra : And Hansen

Dato : 02-06-03 23:30

Mogens Kjaer wrote:

> [...]
> Summary of changes from v2.4.21-pre6 to v2.4.21-pre7
> o [E1000] Added 82541 & 82547 support
>
> Så du må vente på 2.4.21, med mindre du vil køre

Siger pænt tak..:)
jeg søgte kun på drivere

/Lasse