Søger pc programmet Lase 2000 vedr. knipli~
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 02-06-03 12:48

Hej

Er der nogle der kender programmet Lase 2000 til Pc,
det bruges til at lave kniple mønstre med ?

Nogle der ved hvor det evt. kan købes brugt, da jeg har
hørt at det skulle værer dyrt.

Mvh

Simon
98801908

Simon-m@post7.tele.dk

Fra : skh

Dato : 09-06-03 21:38

Hej Simon,

Du kan købe Lace2000 hos
Softstitching - Eva Nygren

Eljarod 37

27756 BROSARP

Sweden

Tel/Fax: 0046 414 91005

- men der findes andre alternativer programmet Knipling kan fås hos Åse
Nielsson, Nyt i Knipling http://www.nytiknipling.dk/ eller du kan bruge et
freeware program http://www.sandbenders.demon.co.uk/boblace.htm. Håber du
finder noget du kan bruge.

mange hilsner