vadejakke
Fra : Frank

Dato : 02-06-03 10:04

hej, jeg står og mangler en side med grejanmelelser jeg tidligere har fundet
hensvist til her i gruppen, det drejer sig om en side hvor der var tests af
bla. 10 forskellige vadejakker, 10 forskellige fluestænger i priklassen op
til godt 1000 kr.
jeg håber at der en venlig sjæl der kan huske navnet på siden.

på forhånd tak for hjælpen. Frank T

Fra : Poul Krogh

Dato : 02-06-03 10:30

Hej. Tror det er denne post du mangler

"
Hej Erik

Du kan læse en fin lille anmeldelse af 10 forskellige vadejakker på
scandicAngler.com

http://scandicangler.com/?t=4|25|&mod=article&aID=35660

Med venlig hilsen
Redaktionen - ScandicAngler

"

Fra : Herbert

Dato : 02-06-03 16:22

"Frank" <xxx@xx.dk> wrote in message news:bbf49m$1lgh$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> til godt 1000 kr.
> jeg håber at der en venlig sjæl der kan huske navnet på siden.

Hej Frank

Jeg kan allerede se,at Paul Krog har skrevet linket. Jeg har selv lige købt
en LOOP hos sportsdres. De har en del forskelige "mærker/modeler" på tilbud.

Any way, jeg har prøvet rigtig mange og valg faldt på LOOP udelukkende pga.
Pasformen. Da de fleste af dem jeg har prøvet sat utrolig dårligt omkring
skulderne eller også sad de dårligt om håndledet

Held og lykke med det.......

/Erik

Fra : Frank

Dato : 02-06-03 16:56

Hej Herbert, jeg havde selv tænkt mig at købe Loop, så jeg vil blive meget
glad hvis du kan fortælle mig hvad type jakke det drejer sig om og hvor
meget den kostede?

mvh Frank T

Fra : Herbert

Dato : 02-06-03 21:27

"Frank" <xxx@xx.dk> wrote in message news:bbfsdc$2ugh$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> glad hvis du kan fortælle mig hvad type jakke det drejer sig om og hvor

Hej Frank

Det var en af sidste års top modeler. Der står desværre ikke hvad den bliver
kaldt. Normal pris 2245kr. Nedsat til 1799kr. Fik dog et ydrelige nedslag i
prisen. Og det vil jeg gerne holde for mig selv!

De har i mine øjne en ganske fed en til 999Kr, men den sad desværre ikke
særlig godt omkring mine skulder, men måske den sider godt på dig? Kan ikke
huske hvad den eller de andre hed. Sorry.

/Erik