Alta digitalkamera til 1200 kr.
Fra : BHR

Dato : 02-06-03 09:45

3mega pixel kamera til 1200 kr. i Alta er næste tilbud. er der nogen der
kender noget til kvaliteten af kameraet??

Fra : WE

Dato : 02-06-03 09:47

Nlh, vi kender ikke engang til Alta. Hvad er det?

Fra : Mogens

Dato : 02-06-03 09:55

On Mon, 2 Jun 2003 10:47:10 +0200, "WE" <pophaar@d.y> wrote:

>Nlh, vi kender ikke engang til Alta. Hvad er det?

Har du ikke hørt at Aldi og Fakta er blevet slået sammen ?

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 02-06-03 10:07

"BHR" <bhr@email.dk> skrev

> 3mega pixel kamera til 1200 kr. i Alta er næste tilbud. er der nogen der
> kender noget til kvaliteten af kameraet??

Læg mærke til at der i annoncen står "CMOS"-sensor. Det er den sensortype,
der bruges i dårlige webkameraer, så regn ikke med imponerende
billedkvalitet. ("Rigtige" kameraer bruger CCD) Farverne vil næppe være ret
gode, og til den pris skal du heller ikke regne med meget mere en en "Fætter
BR"-linse. Det skulle såmænd heller ikke undre mig, om de 3,1 megapixel er
interpoleret, således at den reelle opløsning er væsentligt lavere.
Man får hvad man betaler for, så kast hellere ca. 800 kroner mere efter fx
et Canon 2 megapixel kamera.

mvh
Peter

Fra : Claus Tersgov

Dato : 02-06-03 17:15

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse

> [...]

Drop det plastikmøg og køb et HP 320 i føtex til 1100 et eller andet..

Sådan eet har jeg selv haft og det er glimrende til prisen..

Claus