Intel Pentium4 Mobile-CPU til bærbare PC
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 02-06-03 00:01

Hej!

Hvad er forskellen mellem ovenstående og Intel Pentium4 alm.CPU ydelses- og
kvalitetsmæssigt?

Er Mobile CPU langsommere end alm. Pentium4 CP og mere strømbesparende? De
er jo dyrere?

Venlig hilsen Bart Bendtsen

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 02-06-03 09:24

"Bart Bendtsen" <bart@privat.dk> skrev

> Er Mobile CPU langsommere end alm. Pentium4 CP og mere strømbesparende? De
> er jo dyrere?

Mobile processorerne er lige så hurtige som desktop-processorer, men de
bruger kun en brøkdel så meget strøm (længere batteritid), og kræver derfor
ikke så meget (støjende) køling. Derfor prisforskellen!

mvh
Peter

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 02-06-03 09:32

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev

> Mobile processorerne er lige så hurtige som desktop-processorer, men de
> bruger kun en brøkdel så meget strøm (længere batteritid),

....Det kræver måske lige en præcisering: mobile-processorerne varierer
hastigheden alt efter behovet, og lukker ned for de overflødige
hestekræfter, hvis de ikke skal bruges. Stiger behovet, skrues der op for
hastigheden igen. Ved fuld belastning er strømforbruget (svjv.) det samme
som ved en desktop-processor.

Og egentlig skulle indlæg som disse være placeret i
news:dk.edb.hardware.baerbar (FUT sat hertil!)

mvh
Peter

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 02-06-03 10:41

Chuke Mimergolf wrote:

> Og egentlig skulle indlæg som disse være placeret i
> news:dk.edb.hardware.baerbar (FUT sat hertil!)

På hvilken newsserver ligger den gruppe ?

--
*** VW Golf is like a tampon
...every pussy has one ***

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 02-06-03 10:59

"Brian Toft [2610]" <nospam@SLETMIGtele2adsl.dk> skrev

> På hvilken newsserver ligger den gruppe ?

Alle danske vil jeg tro. Sunsite og Stofanet har den i hvert fald...

mvh
Peter

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 02-06-03 11:36

Chuke Mimergolf wrote:

> Alle danske vil jeg tro. Sunsite og Stofanet har den i
> hvert fald...

Ok... men ud af de 52.310 grupper der på Tele2 er dk.edb.hardware.baerbar
bare ikke en option

--
*** VW Golf is like a tampon
...every pussy has one ***

Fra : Leony

Dato : 02-06-03 13:15

"Brian Toft [2610]" <nospam@SLETMIGtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ok... men ud af de 52.310 grupper der på Tele2 er
> dk.edb.hardware.baerbar bare ikke en option

Prøv at genopfriske din liste med grupper.
Hvis den stadig ikke dukker op, så send en mail til Tele2 og bed om at
få den på serveren.

Du kan læse fundsatsen her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.baerbar

--