Det nye navn på Onytex
Fra : newsfan

Dato : 01-06-03 23:33

Hej igen,
Jeg er på udkig efter det præparat der i sin tid hed
"Onycofytex", så kom det til at hedde "Onytex", men
de ved ikke hvad det er når jeg spørger på apoteket.

Det er et middel jeg brugte en gang til "sprækker" mellem
tæerne.

Jeg tænkte på, om der var nogle der kunne fortælle
mig hvad "Onytex" hedder i dag, så jeg kan købe
det på apoteket. Det kunne være det havde skiftet navn.
Det kunne også være, at der fandtes lignende produkter
med andre navne, men det er jo svært at finde ud af når
de ikke kender Onytex på apoteket.

tak

/cg

Fra : A.Barney

Dato : 02-06-03 14:03

newsfan wrote:
> [...]
> de ved ikke hvad det er når jeg spørger på apoteket.
>
> Det er et middel jeg brugte en gang til "sprækker" mellem

Sprækker mellem tæerne? Det lyder som fodsvamp! Er det tilfældet, så er
Lamisil salve et glimrende middel. I modsætning til tidligere præparater
behøver man kun at smøre dette på een gang om dagen, og det virker meget
effektivt. Jeg kan ikke huske hvad det koster, men det er i hvert fald
ikke alarmerende dyrt.

Andreas

Fra : newsfan

Dato : 02-06-03 15:38

Det kan være det har været fodsvamp, men jeg kan se mellem mine tæer at der
intet er nu så det er jo godt. Alligevel er det meget godt at vide, at det
produkt
hedder Lamisil. Jeg troede ellers at fodsvamp var en sort plet enten under
den
ene ellers under den anden fod.

cg

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 02-06-03 18:42

newsfan wrote:

> [...]
> produkt
> hedder Lamisil. Jeg troede ellers at fodsvamp var en sort plet enten under

Næ, det kan have mange symptomer,
brug Atamon og en tyk creme, fx Helosan.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : newsfan

Dato : 02-06-03 15:39

Jegh skal lige høre om du ved hvad "onytex" hedder idag ?

Fra : A.Barney

Dato : 02-06-03 17:06

newsfan wrote:
> Jegh skal lige høre om du ved hvad "onytex" hedder idag ?

Nix, aldrig hørt om det. Og en hurtig søgning i lægemiddelkataloget

http://www.lk-online.dk/

samt et par af søgemaskinerne gav intet resultat. Sorry.

Andreas