MS Windows
briani 27239
OEM XP
Fra : Ernst Andreasen

Dato : 01-06-03 23:12

Jeg har XP Pro OEM , Købt sammen med ekstra ram.
Kan man montere en ekstra harddisk herefter? (lovligt)
Er der nogen der ved noget om det?
M.v.h.
EA

Fra : Søren Blom

Dato : 01-06-03 23:22

"Ernst Andreasen" <ernst.andreasen@mail.tdcadsl.dk> skrev
> Jeg har XP Pro OEM , Købt sammen med ekstra ram.
> Kan man montere en ekstra harddisk herefter? (lovligt)
> Er der nogen der ved noget om det?

Det kan du sagtens. Eneste forskel på din Win XP og en til fuld pris, er at
du har købt din med noget hardware i dette tilfælde ram, du kan sagtens
monter en harddisk i din maskine eller anden hardware uden at din Windows
skaber sig over det.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : [8000]HH

Dato : 01-06-03 23:59

Eneste forskel på din Win XP og en til fuld pris, er at
> du har købt din med noget hardware i dette tilfælde ram...

Og så lige det med supporten

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 02-06-03 16:57

"[8000]HH" <powerrangers_ja_somom@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Eneste forskel på din Win XP og en til fuld pris, er at
>
> Og så lige det med supporten

Tak for svarene, jeg har aldrig (7-9-13) haft brug for supporten, heller
ikke med Win98.
De svar man får her er den bedste support.
M.v.h.
EA