Hvor køber jeg kraftigt karton/pap ?
Fra : HELMUTH

Dato : 01-06-03 22:31

Jeg vil gerne lave nogle små ringbind til alle mine løse cd'er.
Jeg vil gerne lave dem i kraftigt brunt genbrugs karton/pap. Det skal være
lige så tykt som det almindelige A4 ringbind er lavet i, men mapperne skal
ikke være meget større end bredden på en cd.

Er der en her i gruppen der kender et sted (gerne på Fyn, men ellers i det
hele taget) hvor man kan købe det ?

mvh.

Helmuth

Fra : stormfeldt

Dato : 01-06-03 23:33

Hej Helmut

Det kan du købe i en hobbybutik, nu ved jeg ikke hvor du bor, men i
Århus området kan jeg anbefale Hobby Terapien i Hasselager, de har maget
kraftigt karton til modelbygning mm.. lyder som om det er sådan noget du
skal have. Jeg har
også set det i andre hobbybutikker, så det fåes sikkert over hele
landet.

Hilsen Stormfeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : stormfeldt

Dato : 01-06-03 23:50

Hej Helmuth

nu kan jeg jo se vi er på fyn, det havde jeg ikke set ved første blik.
Men som sagt prøv i hobbyforetninger, eller boghandlere de er godt med,
med parpirvarer i alle kvaliteter

Hilsen Stormeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Thïngmand

Dato : 02-06-03 07:59

Du skla have fat i maskinpap, som du kan få i størrer (erhvervs)
kontorhandler eller evt. hos en bogtrykker

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Klaus Eriksen

Dato : 02-06-03 10:24

Papirartikler herunder pap plejer jeg at købe hos SAPA i Odense.

--
mvh.
Klaus Eriksen

Fra : Egon Svane

Dato : 02-06-03 18:53

Hej.
Jeg har med held købt såkaldt møbelpap hos en møbelpolster. Det er kraftig
kvalitet, men gråt.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-06-03 21:37

HELMUTH wrote:
> [...]
men
> mapperne skal ikke være meget større end bredden på en cd.

Jeg har købt pap i store plader hos den lokale boghandel/
kontorforsyning......

Det var godtnok ikke brunt men gråt.....

De havde det i flere forskellige tykkelser.

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk