"Navneskilt"
Fra : Vibeke J

Dato : 01-06-03 20:18

Hejsa,
Er der nogen af jeres katte som har sådan et skilt med jeres navn og nummer
på i deres halsbånd? Tjalfe blev nemlig væk fra i går aftes og til her kl
20, og så bliver man jo lidt bekymret. Så kan man godt vedhæfte sådan et
skilt - eller er det alt for stort?

Mvh
Vibeke

Fra : Nina Søgaard

Dato : 01-06-03 20:32

Hej Vibeke.

Du kan købe et halsbånd til ham, hvor der er et "indbygget" Hvidt stykke
som man kan skrive oplysninger på. Det er dækket af et stykke af
halsbåndet, som sidder henover. Det bliver knappet på, så man bare kan
åbne det og læse oplysningerne.
Ydermere er der elastik, og vist også refleks i; så det lever også helt
op til sikkerheds standarden.

Ven lig hilsen
Nina Søgaard

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Vibeke J

Dato : 01-06-03 20:37

> [...]
> åbne det og læse oplysningerne.
> Ydermere er der elastik, og vist også refleks i; så det lever også helt

Hvor har du set sådan nogen henne? Jeg er "storforbruger" af halsbånd, da
mine har det med at hærge og tabe deres. Men jeg syntes aldrig jeg har set
dem du har snakket om, og jeg kommer ellers i alle de dyrhandlere jeg kommer
forbi :)

/Vibeke

Fra : Nina Søgaard

Dato : 01-06-03 20:45

Hej igen

Jeg har købt flere i min lokale dyrehandel her i Taastrup, men ellers
ved jeg desværre ikke hvor man kan købe dem
Jeg tror også at de har dem i Zoo city, men jeg er ikke sikker.

Nina.

Fra : Vibeke J

Dato : 01-06-03 21:03

> Jeg har købt flere i min lokale dyrehandel her i Taastrup, men ellers
> ved jeg desværre ikke hvor man kan købe dem

Hvor ligger den lokale dyrehandler? Jeg kommer nemlig forholdsvis tit forbi
Tåstrup :)

/Vibeke

Fra : Kate

Dato : 01-06-03 22:19

"Vibeke J" <a@a.dk> wrote in news:bbdm2u$2u6l$1@news.cybercity.dk:

> Hvor ligger den lokale dyrehandler? Jeg kommer nemlig forholdsvis
> tit forbi Tåstrup :)

Kunne forestille mig at Nina tænker på den der ligger i City2, nede i
det nederste plan.
(Hvis ikke så undskyld indblandingen

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : skattekat

Dato : 01-06-03 20:37

"Vibeke J" skrev d. 01-06-03 20:18 dette indlæg :
> [...]
kl
> 20, og så bliver man jo lidt bekymret. Så kan man godt vedhæfte sådan

Mine to katte har en "tønde" hvori der ligger en seddel med navn (både
mit og kattens), adresse og telefonnummer. De er også blevet
øretattoveret i forbindelse med neutralisering. Jeg håber selvfølgelig
at vi får aldrig brug for alle disse sikkerhedsforanstaltninger men jeg
tør ikke lade mine katte gå udendørs uden.

"skattekat"

http://www.kandu.dk/

Fra : Vibeke J

Dato : 01-06-03 20:45

> Mine to katte har en "tønde" hvori der ligger en seddel med navn (både
> mit og kattens), adresse og telefonnummer.

Mine er naturligvis også øremærket, men sådan en tønde har jeg godt set
nogen af nabolagets katte gå med (faktisk det eneste som visuelt skiller dem
fra mine), men hvor kan man købe dem?

Vibeke

Fra : skattekat

Dato : 01-06-03 20:56

"Vibeke J" skrev d. 01-06-03 20:45 dette indlæg :

> [...]
> fra mine), men hvor kan man købe dem?
>
> Vibeke
>
> Jeg har købt dem i PetGo (nu Maxizoo) i Næstved og jeg ved at det er
en kædebutik men jeg ved ikke hvor den ellers ligger, beklager.

"skattekat"

http://www.kandu.dk/

Fra : Vibeke J

Dato : 01-06-03 21:04

> en kædebutik men jeg ved ikke hvor den ellers ligger, beklager.

Okay, så må jeg lige forbi sådan en i morgen. Kører alligevel forbi på vej
til arbejde :) (De ligger i Hillerød, Gentofte og Odense mener jeg :))

/Vibeke

Fra : Kate

Dato : 01-06-03 22:20

"Vibeke J" <a@a.dk> wrote in news:bbdm4p$2u84$1@news.cybercity.dk:

> Okay, så må jeg lige forbi sådan en i morgen. Kører alligevel
> forbi på vej til arbejde :) (De ligger i Hillerød, Gentofte og
> Odense mener jeg :))

Jeps, der ligger en PetGo i Gentofte, ude ved Ikea.

Fra : mowgli

Dato : 03-06-03 13:03

deres adresser ligger såmænd på www.petgo.dk

martin

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 01-06-03 21:20

"Vibeke J" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 20, og så bliver man jo lidt bekymret. Så kan man godt vedhæfte sådan et

Mine tre indekatte går alle med halsbånd med metalnavneskilt som vedhæng -
de kan bestilles i dyrehandlere og i nøglebutikker og fås i størrelser der
passer til katte eller hunde (man kan også få et der er formet som et
kattehoved ) Jeg har valgt at give mine halsbånd med navneskilte fordi
det altså ikke er alle ikke-katteslaver der ved at man kan tjekke
øremærker - det er jeg selv det levende bevis på - Gizmo kom hos os i mere
end en måned før vi fattede det med øremærkningen. Og selvom de er indekatte
kan de sagtens smutte - det har jeg desværre også oplevet.

Der bliver i tråden også nævnt halsbåndene med de indbyggede skilte der
bliver skjult med en knap - sådan nogle har jeg set både i de lokale
dyrehandlere (Bonnie, Dyfo og Hundehuset) og også i supermarkeder som
Kvickly og SuperBest. Og de koster ikke alverden. Tønderne til en seddel med
navn og adresse har jeg også set i Dyfo mere end en gang.

Hilsen Tina, Gizmo, Freya og Devi.
--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk