DRK´s DM for hold 2003
Fra : Battlefield´s

Dato : 01-06-03 17:59

Hej
Måske nogle gerne vil have resultatet af Året DM for Hold.
Alle 11 regioner deltager med et hold bestående af 4 hunde + en holdkaptajn.
Af disse skal der 3 hunde i arbejde på hver af 4 poster, således at alle 4
hunde har været i arbejde på et eller andet tidspunkt.
Nr. 1 blev Midtsjælland, nr. 2 blev Sydjylland og endelig blev Nordsjælland
nr. 3 på trods af, at de fik to hunde skadet på en af de 4 poster og måtte
en tur til dyrlæge, heldigvis blev den ene hund så klar, at den kunne være
med på de sidste to poster.
Desværre har jeg ikke et katalog så jeg kan ikke hjælpe med navne på de
deltagende hunde, med alle de 3 hold bestod af Labradors.Vi var kun med som
heppekor til vores egen region Centrum, der trods det sluttede som nr. 7
Vi så rigtigt meget flot hundearbejde og havde en dejlig dag i højt solskin,
hvor region Fyn havde sørget for den rette stemning med 6 jagthornsblæsere.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Jane Kiilerich

Dato : 01-06-03 19:33

Hej

Ved du hvad nummer nordjylland blev?

Battlefield´s wrote:

> [...]
> hvor region Fyn havde sørget for den rette stemning med 6 jagthornsblæsere.

Tlf.: 9838 3948 / 5059 3948
mail@Retrieverne.dk
http://www.Retrieverne.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 01-06-03 19:55

"Jane Kiilerich" <mail@retrieverne.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Ved du hvad nummer nordjylland blev?

Hej Jane
Nej, det må jeg indrømme at jeg ikke kan. Men min mand og jeg har talt om
det og vi tror at de blev placeret som nr. 8 eller 9. Men det er lidt et
gæt.
Hilsen Vibeke
P.S. der var kun 10 hold i dag, Lolland/Falster var ikke med.

---

Fra : Jane Kiilerich

Dato : 02-06-03 13:39

Hej

Hvis du har resulteterne fra DRK's DM for Hold 2003 på Fyn, vil du så
ikke sende den til mit?

Jeg kunne godt tænke mig at høre stillingerne på alle ti hold, og hvad
de opnåede af point på de forskellige poster.

Jane

-------------------------------------
Tlf.: 9838 3948 / 5059 3948
mail@Retrieverne.dk
http://www.Retrieverne.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-06-03 13:41

"Jane Kiilerich" <mail@retrieverne.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kunne godt tænke mig at høre stillingerne på alle ti hold, og hvad
> de opnåede af point på de forskellige poster.

Kan de ikke lægges på en hjemmeside (DRK's ????) ?

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Fra : Battlefield´s

Dato : 02-06-03 13:44

> "Jane Kiilerich" <mail@retrieverne.dk> wrote in message

> Kan de ikke lægges på en hjemmeside (DRK's ????) ?
>

> --
> mvh/rg. Christian

Hej
Desværre havde jeg ikke et katalog så jeg fik ikke skrevet resultaterne ind,
men jeg er da sikker på at de kommer enten på DRK´s hjemmeside eller på de
enkelte regioners hjemmesider. Holdmesterskabet tæller jo kun som en C-prøve
altså uofficielt.
Jeg kan dog huske at nr 10 og altså sidst (region Lolland/Falster deltog
ikke) blev Østjylland, da de fik 0 point på en af posterne p.gr.a. en mast
fugl.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-06-03 13:57

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> ikke) blev Østjylland, da de fik 0 point på en af posterne p.gr.a. en mast

Det blev straffet hårdt åbentbart.

Fra : Battlefield´s

Dato : 02-06-03 14:59

> "Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> ind,
> C-prøve
>
> Det blev straffet hårdt åbentbart.
>
> mvh/rg. Christian

Hej
Ja, det gør det. Men heldigvis for holdet havde de smidt alle fuglene i
samme bunke, så vi tilskuere fandt ikke ud af hvilken hund der var synderen,
men mon ikke holdet selv var klar over det?
Det skal dog siges at på så svær en prøve er det ikke usædvanligt at det
høje stressniveau giver den slags problemer, men det kan naturligvis ikke
tillades.
Der var også et par hunde (fra andre hold) der lagde en kanin i det frie søg
for så at søge videre, det blev også straffet hårdt (mener de hold fik
omkring 5 point)
Hilsen Vibeke

---

Fra : Jane Kiilerich

Dato : 02-06-03 17:07

Christian B. Andresen wrote:

> "Jane Kiilerich" <mail@retrieverne.dk> wrote in message

> Kan de ikke lægges på en hjemmeside (DRK's ????) ?

Så snart at jeg har kendskab til resultaterne, så lægger jeg dem ind på
Retrieverne.dk

Tlf.: 9838 3948 / 5059 3948
mail@Retrieverne.dk
http://www.Retrieverne.dk

Fra : Jane Kiilerich

Dato : 06-06-03 00:08

Så kan du finde alle resultaterne fra Dansk Retriever Klub's DM for Hold 2003

afholdt den 1. juni på Fyn på nettet.

Kig på http://www.Retrieverne.dk under Nyheder hvis du er interesseret.

Jane Kiilerich

Tlf.: 9838 3948 / 5059 3948