ie6 vil ikke log on til en bestemt side???
Fra : Tim Birk

Dato : 02-06-03 14:43

Hej Alle.
Jeg kan ikke logge ind på vores side. Det er som om den forhindre cookies,
men instillingerne er som de skal være.
Vores andre computere kan sagtens logge ind.(det er kun min)
Vi kører alle XP Pro.
Jeg håber at der er en kan hjælpe mig igennem.

/Tim

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-06-03 23:03

ellers bliver du ikke så populær

Thomas

Fra : Mogens

Dato : 02-06-03 06:22

On Mon, 2 Jun 2003 00:03:00 +0200, "Thomas Jensen" <tgsj@mail.dk>
wrote:

>ellers bliver du ikke så populær

Hej

Nu kan jeg godt se hvem du mener, men det var måske
en ide at du skrev i din post hvem din bemærkning var
rettet til. Bare for at holde forvirringen på et minimum.

mvh Mogens

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-06-03 09:53

Mogens skrev:

> Nu kan jeg godt se hvem du mener, men det var måske
> en ide at du skrev i din post hvem din bemærkning var
> rettet til. Bare for at holde forvirringen på et minimum.

Det er heller ikke specielt smart at svare ved hjælp af
overskriften. Nogle brugere vil få svaret i en ny tråd - her er det
ret umuligt at se sammenhængen til det oprindelige spørgsmål. Andre
har blot svært ved at læse indlægget korrekt - jeg kigger kun
sjældent i overskriften når jeg først er i gang med en tråd.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jesper Harder

Dato : 03-06-03 12:58

Mogens <moveng@123456789.portalen.no> writes:

> Nu kan jeg godt se hvem du mener, men det var måske en ide at du
> skrev i din post hvem din bemærkning var rettet til.

Eller endnu bedre: send den som email. Bemærkningen er jo kun rettet
mod en enkelt person, og derfor uinteressant for alle andre i gruppen.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-06-03 14:16

Jesper Harder skrev:

> Eller endnu bedre: send den som email. Bemærkningen er jo kun
> rettet mod en enkelt person, og derfor uinteressant for alle
> andre i gruppen.

Lige bortset fra at den forkerte tidsangivelse måske også er
årsagen til problemerne med log-in.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-06-03 09:50

Tim Birk skrev:

> Jeg kan ikke logge ind på vores side. Det er som om den
> forhindre cookies, men instillingerne er som de skal være.
> Vores andre computere kan sagtens logge ind.(det er kun min)

Dit computerur er foran (eller også er din tidszoneangivelse
forkert). Det giver muligvis bøvl med udløbsdatoen på dine cookies
- og det gør desuden at dine indlæg på usenet bliver placeret
forkert.

Ret venligst tiden.
--
Jens Gyldenkærne Clausen