MS Windows
briani 27239
Alt+CTRL+Del ???
Fra : Lars Grau

Dato : 01-06-03 14:12

Hej Ng

Hvordan slår man det fra i windows XP så den logger direkte ind i windows,
jeg ved at kan lade sige for en ven har det sådan, det er på en windows XP
PRO???

Mvh
Lars

Fra : Leony

Dato : 01-06-03 15:24

http://www.svein.dk/WindowsXP/Tips/automatisk_logon_i_Windows_XP.asp

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-06-03 15:55

Control Panel | Users | Change how users log on.

Fra : jens

Dato : 01-06-03 16:32

> [...]
> jeg ved at kan lade sige for en ven har det sådan, det er på en windows XP

Hvis der kun er èn oprettet bruger og denne ikke har en adgangskode logger
den på autmatisk.

Mvh Jens