Lægge tid til en MySQL kolonne
Fra : Jonas Voss

Dato : 01-06-03 12:56

Jeg har i min database indsat tid som et unix timestamp vha. PHP, men
nu vil jeg gerne tilføje 6 timer til timestamp for alle poster.

Jeg har forsøgt mig med denne SQL-forespørgsel:

update entries set date = (from_unixtime(date) + 21600) where id >
'0';

Men den resulterer i, at alle indlæg får en dato i 2034. Nogle der har
et forslag til hvordan jeg kan tilføje 6 timer til alle poster vha. SQL?

Jeg har googlet efter en løsning, og kigget på MySQL TIME og DATE
funktioner, men jeg har ikke kunne finde en løsning.

» I am your friendly sig-monster «

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 01-06-03 13:42

Jonas Voss wrote:
> [...]
>
> Jeg har forsøgt mig med denne SQL-forespørgsel:
>
> update entries set date = (from_unixtime(date) + 21600) where id >

Behøver det være sværer end:

UPDATE table SET date=date+21600 WHERE id > 0;

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Jonas Voss

Dato : 01-06-03 13:44

Tonni Aagesen <use.my@signature.please> wrote:

> Behøver det være sværer end:
>
> UPDATE table SET date=date+21600 WHERE id > 0;

Æhæ, føler mig en smule dum nu. Det var naturligvis sådan man skulle
gøre.

Tak (;

   "Calm down. It's only ones and zeros."