Fading med MX?
Fra : Simon Petersen

Dato : 01-06-03 11:20

Hvordan kan man lave så ens animation kan fade ud/ind?

Jeg kunne finde ud af det i Flash 6 men ikke MX ;(

håber der er nogen der kan hjælpe mig...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Danny Andreasen

Dato : 02-06-03 01:25

det er stadig ganske simpelt.. du skal stadig bare ændre alpha'en.
forskellen er kun i programmets layout..