? Køb af ny printer
Fra : Connie Nielsen

Dato : 01-06-03 10:37

Hejsa.
Jeg skal ud og investere i en ny printer da min gamle HP 890 er stået af.

Den skal fortrinsvis bruges til at printe nogle covers, til mine
hjemmelavede cder med billeder af ungen. D.vs ikke nødvendigt med foto
kvalitet, og meget gerne billig i blæk.
Forslag?

Mvh....Søren

Fra : Leony

Dato : 01-06-03 14:37

"Connie Nielsen" <connie@smukkeagner.dk> skrev i en meddelelse

> Den skal fortrinsvis bruges til at printe nogle covers, til mine
> hjemmelavede cder med billeder af ungen. D.vs ikke nødvendigt med
> foto kvalitet, og meget gerne billig i blæk.
> Forslag?

Lexmark skulle have sat deres priser på blæk ned med 40%. Ved ikke om
det har fået effekt i DK endnu.

Generelt gælder det at jo billigere printeren er, des mere blæk bruger
den.
Undersøg hvad det koster at fylde nyt blæk på de forskellige modeller.
Så får du ikke chokket efter at du har investeret.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-06-03 14:55

Leony skrev :
> "Connie Nielsen" <connie@smukkeagner.dk> skrev i en meddelelse

> Lexmark skulle have sat deres priser på blæk ned med 40%. Ved ikke om
> det har fået effekt i DK endnu.

Nixen det er det ikke - Lexmark er nok den dyrste mht blæk - op til 500 kr
for en partion.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Leony

Dato : 01-06-03 15:07

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en
meddelelse news:3eda05bd$0$97184$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Nixen det er det ikke - Lexmark er nok den dyrste mht blæk - op til
> 500 kr for en partion.

Vidste ikke man kunne partitionere en blækpatron

Når prisnedsættelsen slår igennem, så bliver de blandt de billigste.
Spændende om de andre følger trop.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-06-03 15:17

Leony skrev :
> "Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en
> meddelelse news:3eda05bd$0$97184$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Vidste ikke man kunne partitionere en blækpatron

I Yellow, Magenta og Cyan, jo det var en skrive bøf...

> Når prisnedsættelsen slår igennem, så bliver de blandt de billigste.
> Spændende om de andre følger trop.

I føtex kan originale patroner til min Z54 købes for 385 kr (computercity
495 for samme).

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk