Opdatering af sider, og div andet.
Fra : Torben Sørensen

Dato : 01-06-03 08:47

Hej der ude.
Jeg har netop lavet en kraftig opdatering af min hjemmeside, bla. med min
anden familie (dvs. min
biologiske familie, som bla. er Rasmussen og Jensen fra Egebjerg sogn,
Holbæk og Horbelev sogn, Maribo Amt.
samt Mortensen fra Suderø, Færøerne.
Du finder det hele på http:\\www.polsterbo.dk

--- Desuder finder du oplysninger om følgende:

Nogle gamle fortælinger, om rejsen til og i Amerika, af Olaf Linck.

Nogle gamle billeder fra Vejle området.

De bedste mælkeydelser på ca. 200 danske gårde i 1929.

Og de her understående navne, stammer fra 1924 til 1927. og er med billeder.
-- Guldbrylluper:
Jørgen Andreasen og hustru
Niels Hansen og Karen. f/Ravnsborg
Ane Lindhart
Poul Poulsen og hustru
J.A. Hansen
L.J. Nielsen & hustru
Jørgen Andersen og hustru
Møller Mads Chr. Pedersen og hustru
Karl Otto & hustru
Anders Hansen & hustru
C.E. Sandberg og hustru
Niels Andersen & hustru
S.C. Poulsen & hustru
Laurids Pedersen og hustru
M Pedersen og hustru
P.S. Hiul og hustru
Wilhelm Levin & hustru
I.C.C. Møllenberg og hustru
H.P. Pedersen og hustru
Rasmus Kehler og hustru
Niels Henningsen & hustru, Clausine
Jørgen Sørensen og hustru
Christen Eriksen og hustru
M.Chr. Hansen & hustru Margrethe
C.C. Kisum og hustru

Diamantbryllup - Anders Petersen & hustru
Diamantbryllup - Chr. Mouritsen & hustru

100 år. - Jensine Andersen
102 år. - Johanne Kirstine Jakobsen

25 jub. - Anna Langhoff
25 jub. - J.N. Risum
25 jub. - Karen Kirstine Sørensen
25 jub. - Karoline Rigelsen
35 jub, - Helene Mackurs
40 jub. - Christian Pedersen
40 jub. - Nanna Wessel
50 jub. - Marie Kirstine Sørensen. (Stine)
50 jub. - Hans Chr. Jensen
? jub. - Sine Christensen

Gamle tvillinge-par, alle fra 1927:
Johanne Nielsen, København & Laurentze Poulsen, Horsens, 82 år.
Fru. Festersen, f/ Møller & Nis Møller. Lovtrup pr. Tinglev, 82 år.
Enkefru. Vase, Sæby & Marie Larsen, Tylstrup, 81 år.

Dåbsattest for: Anna Nielsine Jensen. f. 4 Dec. 1861 i Gentofte Sogn.
datter af Niels Jensen og Ane Marie Petersen.

Bevis for veludført arbeider ved husflidsudstillingen i Horsted til Svend
Olesen. 24 April 1924.

Hæderstegn for landpostbud til: Søren Kristian Mikkelsen i Lindved. 1908.
Ansat ved posthuset i Vejle.
----

Er der en der har en af disse personer, så har jeg orginalerne. Så send mig
en mail.

Torben Bank Sørensen.