MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Photo editor
Fra : Bent Vejborg

Dato : 01-06-03 07:08

Hej ng

Når jeg vil åbne et jpg-billede der er større end ca.1,6 mb, får jeg den
besked i Microsoft Phote Editor, at billedet er for stort. Mindre billder
kan jeg godt åbne.

Jeg kører Win2000 med 256 MB ram.

Når jeg forsøger på min XP maskine er der ingen problemer.

Er der en indstilling for tilladt billedstørrelse i win2000 eller i Photo
Editor?

Mvh Bent

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-06-03 08:36

"Bent Vejborg" <bv@innovatum.dk> skrev :

>Når jeg vil åbne et jpg-billede der er større end ca.1,6 mb

Du har stillet spørgsmålet i flere grupper uden at x-poste og
sætte fut til den mest relevante gruppe.
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør det at du
skriver de nyhedsgruppenavne i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.
Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.
--
Knud