hvor er han?
Fra : msp

Dato : 01-06-03 02:46

jeg har tidligere været på en hjemmeside med netværk og han hed noget med
bjarne.
det er iøvrigt en god side hvor der bliver firklaret detaljeret om opsætning
af netværk, men nu kan jeg ikke huske hvad siden hedder.
Er der nogen der kan hjælpe her??

Mogens

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 01-06-03 02:54

msp wrote:
> [...]
> det er iøvrigt en god side hvor der bliver firklaret detaljeret om opsætning
> af netværk, men nu kan jeg ikke huske hvad siden hedder.

Har du prøvet sådan noget som en søgemaskine?

<http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=bjarne+netv%C3%A6rk&btnG=Google+Search>

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : msp

Dato : 01-06-03 19:10

> Har du prøvet sådan noget som en søgemaskine?

Ja, men har ikke haft held med det, eller har ikke søgt på det rigtige!!!

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-06-03 21:49

msp wrote:
> Ja, men har ikke haft held med det, eller har ikke søgt på det
> rigtige!!!

Imponerende - du ved han hedder Bjarne og det er noget med netværk, så
det logiske er vel at søge på Bjarne+netværk - så er de allerførste
links, der bliver vist til Bjarne Duelunds sider

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk