Skillefilter
Fra : Nicolai Larsen

Dato : 31-05-03 23:11

Hej..

Jeg har overvejet at skifte min 2mbit fra tiscali til tele2, men den tiscali
jeg har, kører på sit eget kabel, altså råt kobber. Den kan tele2 ikke bruge
siger de, de _skal_ bruge min eksisterende tlflinie. Øv.

Men hvad nu, jeg har nemlig ikke lige fulgt med i hvordan den type adsl
fungerer:

Virker både adsl og tlf på en gang?

Er der nogle forstyrrelser på den, i forhold til når man kører adsl på råt
kobber?

Og er der generelt en forskel i performance på de 2 typer linier?

Er det bare mig der har en ubegrundet frygt for skillefilter og adslmodem
kontra råt kobber og router?

Nicolai

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 01-06-03 00:10

On Sun, 1 Jun 2003 00:11:04 +0200, "Nicolai Larsen" <g-l-a-d@sol.dk>
wrote:

>Virker både adsl og tlf på en gang?

Ja.

>Er der nogle forstyrrelser på den, i forhold til når man kører adsl på råt
>kobber?

Det burde der ikek være.

>Og er der generelt en forskel i performance på de 2 typer linier?

Nej, ikke hvis alt fungerer som det skal.

--
Morten!