Alternativ til hyperterminal
Fra : Jochke

Dato : 31-05-03 20:54

Nogen der kender til et alternativ til hyperterminal i windows? Jeg skal
bruge det til at kommunikere med hardware på com porten.

--
/Jochke
---------------------

Fra : jens

Dato : 31-05-03 22:19

"Jochke" <ask@me.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender til et alternativ til hyperterminal i windows? Jeg skal
> bruge det til at kommunikere med hardware på com porten.

Hvilken hardware ?
LK ihc controlleren ?

Mvh Jens

Fra : Jochke

Dato : 01-06-03 11:28

jens wrote:

> Hvilken hardware ?
> LK ihc controlleren ?

En iPAQ 3870. :)

--
/Jochke
---------------------

Fra : jens

Dato : 01-06-03 11:37

> En iPAQ 3870. :)

Ok, så hjælper mit ikke alverden

Mvh Jens

Fra : Mads Bahrt

Dato : 01-06-03 01:47

Jochke wrote:
> Nogen der kender til et alternativ til hyperterminal i windows? Jeg skal
> bruge det til at kommunikere med hardware på com porten.

Tera Term

Fra : Jochke

Dato : 01-06-03 11:48

Mads Bahrt wrote:

> Tera Term

Takker jeg tester det lige. Ser ret brugerveligt ud. :)

--
/Jochke
---------------------

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 01-06-03 07:28

On Sat, 31 May 2003 21:53:48 +0200, "Jochke" <ask@me.com> wrote:

>Nogen der kender til et alternativ til hyperterminal i windows? Jeg skal
>bruge det til at kommunikere med hardware på com porten.
Hvad har du brug for som hyperterminal ikke kan ?
Script sprog ?

/Hans

Fra : Jochke

Dato : 01-06-03 11:28

Hans Kjaergaard wrote:

> Hvad har du brug for som hyperterminal ikke kan ?
> Script sprog ?

Jeg skal have overført en fil på 32 mb til min iPAQ. Det foregår via
comporten, ymodem. Men når jeg bruger hyperterminal, så går den altid død
når den har overført omkring 25 mb. Det er ret surt, når det tager en
evighed. Har prøvet 3 gange nu, og vil så prøve med et andet program.

--
/Jochke
---------------------

Fra : Jakob Wolffhechel

Dato : 01-06-03 08:29

"Jochke" <ask@me.com> wrote in message
> Nogen der kender til et alternativ til hyperterminal i windows? Jeg skal
> bruge det til at kommunikere med hardware på com porten.

securecrt... kan det hele... ssh, ssh2, telnet, com halløj, scripting osv.

/j

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-06-03 12:33

In dk.edb.netvaerk, Jochke <ask@me.com> says...