Fiskehjul
Fra : Henning & Birgith Ra~

Dato : 31-05-03 20:09

Der må være nogle her på nettet, som ligger inde med et af de gl. Camo
fiskehjul fra 50 & 60erne. Jeg var på fabrikken, som ung. Er samler af disse
hjul. Kik lige i jeres skuffer og gemmer.

Hilsen
Henning Skjern

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-05-03 20:14

"Henning & Birgith Rasmussen" <birgith.m@get2net.dk> writes:

> Der må være nogle her på nettet, som ligger inde med et af de gl. Camo
> fiskehjul fra 50 & 60erne. Jeg var på fabrikken, som ung. Er samler af disse
> hjul. Kik lige i jeres skuffer og gemmer.

Prøv i dk.marked.privat, som er til køb og salg.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Christian

Dato : 02-06-03 08:57

On Sat, 31 May 2003 21:08:40 +0200, "Henning & Birgith Rasmussen"
<birgith.m@get2net.dk> wrote:

>Der må være nogle her på nettet, som ligger inde med et af de gl. Camo
>fiskehjul fra 50 & 60erne. Jeg var på fabrikken, som ung. Er samler af disse
>hjul. Kik lige i jeres skuffer og gemmer.

Dem har jeg en del af - arvet fra både min bedstefar og morfar.
Kunne være jeg skulle tage et par billeder af dem og smide på en
webside så du kan se dem.

/Christian