Eukanuba til stor hvalp
Fra : Knud Jørgensen

Dato : 30-05-03 17:09

Hejsa,
hvordan er Eukanuba til de store racer til en Berner-sennen-hvalp? Er der
noget som er bedre (prisen har ingen betydning)?

Mvh
Vibeke

Fra : Therese

Dato : 31-05-03 18:37

"Knud Jørgensen" skrev
> hvordan er Eukanuba til de store racer til en Berner-sennen-hvalp? Er der
> noget som er bedre (prisen har ingen betydning)?

Vi bruger Royal Canin til Giant-racerne til vores Berner. Han er nu kommet
over på Junior-foderet (Han er 15 mdr) og han er meget glad for det. Han får
ros af rigtig mange han møder pga. sin meget flotte pels

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Smat

Dato : 31-05-03 18:57

"Knud Jørgensen" <knud_joergensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan er Eukanuba til de store racer til en Berner-sennen-hvalp? Er der
> noget som er bedre (prisen har ingen betydning)?

Vi har brugt Specific og Hills prescription begge dele "dyrlægefoder", jeg
tror ikke der er den store forskel på om man køber "dyrlæge foderet" eller
det foder som specialhandlen tilbyder. Det vigtigste er at man vælger foder
til hvalpe af gigantracerne. Jeg har arbejdet i en butik hvor Eukanuba var
absolut det bedst sælgende foder - uden ekstra markedsføring - så derfra ved
jeg at der er mange der er glade for det.
Nu skriver du at prisen ikke har nogen betydning, men vi har en aftale med
vores dyrlæge om at vi køber 6 sække af gange, vi skal bestille senest 5
dage inden vi vil have det, og så får vi 25% rabat. Vores berner
hvalp/unghund (8 mdr.) spiser næsten 1 kg om dagen så 6 sække rækker kun til
3 måneder. Jeg ved der er mange steder man kan lave en såden aftale, hvis du
kunne være interesseret.
Nå du fik lige et lidt længere svar som du ikke havde bedt om.

MVH
Margrethe