Så kom hun...
Fra : R. Ilsøe

Dato : 31-05-03 15:16

Så er Jenna kommet hjem. Her de første 2 timer er det gået rigtig godt. Hun
strutter af selvtillid, stolthed og mod og går ind i hele familien med
træsko på!

--
Rinnie

Flatcoats: Ciko (250692) Balto (170602) og Jenna (050403)
Golden: Chili (160796)
Se mine dejlige hunde på:
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 31-05-03 15:27

Hejsa Rinnie

Tillykke med hende, det bliverspændene at følge hende er jo meget
nysgerig så hvad siger bla. Balto til hende, han er jo mors hund

MVH
Gitte

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 31-05-03 16:51

"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så er Jenna kommet hjem.

Hej Rinnie

STORT tillykke med hende, glæder mig til at høre meget mere til og om hende.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Kosmonauten

Dato : 01-06-03 08:34

> [...]
Hun
> strutter af selvtillid, stolthed og mod og går ind i hele familien med

Hejsa Rinnie.
Jamen et stort solskinstillykke med Jenna herfra ;c)
Ser frem til at høre hvilke spillopper "banditten" kan finde på, hvalpe har
det jo med at give os en del memorable moments ;C)
Hygge herfra
Martin & Laika

Fra : Louise Viborg

Dato : 01-06-03 10:08

Hej Rinnie!
Kæmpe tillykke! Det er da dejligt at hun tar flytningen så pænt
Hvad har Balto sagt til hende?

Mvh. Louise & Baluka (Golden Retriever)

Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Formidling af vildtlevende katte/killinger
www.glemte-katte.dk