MS Windows
briani 27239
Win Meida Player og afspilning fra nyhedsg~
Fra : ttt

Dato : 31-05-03 14:13

Hej

Hvordan får jeg WMP til at afspille .mpg og .wmv filer når jeg henter dem
ned via OE ???

Når de er hentet ned via OE, så er det jo ikke andet end en masse koder ?
også efter at de er gemt i en mappe...

Det er iriterende...

PÅ forhånd tak...

Tom

Fra : Madsen

Dato : 31-05-03 14:22

ttt skrev:

> Hvordan får jeg WMP til at afspille .mpg og .wmv filer når jeg
> henter dem ned via OE ???
> Når de er hentet ned via OE, så er det jo ikke andet end en masse
> koder ?

Sikkert fordi du kun har hentet en af filerne. Når filerne ligger i
en nyhedsgruppe er de delt op i flere stumper. I OE vil du se f.eks.

Teletubbies.avi (1)
Teletubbies.avi (2)
Teletubbies.avi (3)

Det gælder om at markere alle filerne, højreklikke på dem og vælge
'Kombiner og afkod'. Så bliver de hentet og samlet af OE når de er
hentet.

Krydspostet til: dk.edb.system.ms-windows og
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
FUT til: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Madsen.