MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvor er Netværksforbindelse i XP
Fra : Henrik Fomsgaard

Dato : 31-05-03 13:21

Hejsa
Når jeg går ind i netværksforbindelse i min XP, Så er de alle forsvundet,
undtagen mit normale LAN-kort.
Jeg plejer at kunne se mit trådløse LAN-kort, min firewire port og min modem
opkaldsforbindelse.

Alle forbindelse virker men jeg kan jo ikke ændre på indstillingerne, når
ikonerne ikke er der.

Kende nogle dette problem eller er der kun en ting at gøre - nemlig
reinstallering af XP.

MVH
Henrik

Fra : Madsen

Dato : 31-05-03 14:37

Henrik Fomsgaard skrev:

> Kende nogle dette problem eller er der kun en ting at gøre - nemlig
> reinstallering af XP.

Du skulle vel aldrig ske at have slukket for tjenesten Remote Access
Connection Manager?

Madsen.

Fra : Henrik Fomsgaard

Dato : 31-05-03 16:01

Madsen Skrev :
> Du skulle vel aldrig ske at have slukket for tjenesten Remote Access
Connection Manager?

: Nej det har jeg ikke, men jeg prøvede at genstarte tjenesten og vupti så
var det der igen, dog undtaget af at mit Trådløse LAN-kort stadig mangler.

Det hele er sket i forbindelse med at jeg har fået webspeed. Og jeg tror
installationen af dette har fået startet firewall på den trådløse
forbindelse.
Jeg kan nemlig ikke komme i kontakt med min stationærer PC som sidder på den
samme trådløse router som denne Bærbare.

Men min stationærer kan godt se delte filer på den bærbarer.

Håber på endnu et super tip !!

MVH
Henrik

Fra : Martin Schultz

Dato : 02-06-03 08:29

On Sat, 31 May 2003 17:00:34 +0200, "Henrik Fomsgaard" <hfalf@mail.dk>
wrote:

> [...]
>samme trådløse router som denne Bærbare.
>
>Men min stationærer kan godt se delte filer på den bærbarer.

Fjern det trådløse kort i enhedshåndteringen og installer det igen.
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.