Links Til Forhandlere
Fra : Tim Sørensen

Dato : 31-05-03 12:08

Jeg skal have en ny Fjernbetjeningsboks(gas/gear) til min påhængsmotor.
Jeg vil gerne indhente tilbud på nettet, og helst også bestille derfra.

Nogle der har nogle gode Danske links?

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 31-05-03 15:08

www.udkig.dk

klik på linket "forhandlere"

Jan Rasmussen

Fjern XXX Når du svarer på min E-mail

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 31-05-03 18:35

Det er jo bare "mange links". Der blev spurgt efter "nogle gode" .....

Bjarke