S: Nyt Tunnel telt (Fejlkøb)
Fra : peg

Dato : 31-05-03 11:39

Nyt Tatonka Alaska III, 3 pers. tunneltelt, Kvalitets telt med apsis og 2
indgange, vandsøjletryk, oversejl 8000 mm, bund 10.000mm se iøvrigt
www.tatonka.com

Poul Erik Givskov
givskov@adslhome.dk

Fra : peg

Dato : 31-05-03 11:47

Ups
Forkert gruppe, prøver dk.marked.privat.camping

peg

Fra : Carsten Stage

Dato : 31-05-03 13:52

peg wrote:

> Ups
> Forkert gruppe, prøver dk.marked.privat.camping

Også ups - jeg nåede at poste en henvisning til handelsgruppen før jeg så
dit indlæg... Jeg har slettet mit ligesom du burde slette annoncen.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Carsten Stage

Dato : 31-05-03 13:49

peg wrote:

[klip annonce]

Jeg tilbyder to indtørrede skumfiduser og et par overgemte bananer...

Hvid du vil have mere - eller bare et seriøst bud, så hold din annonce i
handelsgruppen hvor jeg ser at du også har postet.

Køb og salg foregår *kun* i handelsgrupperne hvorfor du bedes slette din
annonce her i debatgruppen!

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
http://campingstuff.dk

Fra : Carsten Bo Laursen

Dato : 31-05-03 20:43

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> Køb og salg foregår *kun* i handelsgrupperne hvorfor du bedes slette din
> annonce her i debatgruppen!
> Her er noget nyt for mig --- hvordan sletter man en meddelse der er sendt
??
Det anede jeg ikke man kunne - oder was.................

Fra : Steen Larsen

Dato : 31-05-03 20:56

"Carsten Bo Laursen" <cabola@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ??
> Det anede jeg ikke man kunne - oder was.................

Hej Carsten.

Marker din meddelelse > Meddelelse > Slet meddelelse!
Så enkelt er det! :)

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : Carsten Holck

Dato : 01-06-03 13:11

Steen Larsen wrote:
> "Carsten Bo Laursen" <cabola@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Carsten.
>
> Marker din meddelelse > Meddelelse > Slet meddelelse!
> Så enkelt er det! :)

Tja, men det virker ikke nødvendigvis, jeg kan stadig se indlægget på
sunsite.dk
Så det er bedre at skrive en ups-reply, det virker på alle servere ( hvis
folk læser dem inden de kaster sig over tastaturet )

/carsten

Fra : Steen Larsen

Dato : 01-06-03 14:11

"Carsten Holck" <cholck@malling.com> skrev i en meddelelse

> Tja, men det virker ikke nødvendigvis, jeg kan stadig se indlægget på
> sunsite.dk

Det bliver kun slettet på serveren alså alle som har hentet meddelelsen ned
på sin maskine vil blive ved med at kunne se den, alså det gælder om at
være hurtig til at få den slettet!

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : Carsten Holck

Dato : 01-06-03 22:07

Steen Larsen wrote:
> [...]

> meddelelsen ned på sin maskine vil blive ved med at kunne se den,
> alså det gælder om at være hurtig til at få den slettet!

niks, ikke alle servere acceptere at slette indlæg - inden jeg kontrollerede
slettede jeg derfor mine lokale artiker og reloadede newsgruppen
og den er der stadig, både på sunsite & news.tele.dk

/carsten