hvalpefoder
Fra : yvogkim

Dato : 30-05-03 22:20

tør man spørge om der er nogen der har erfaring med Hill,produkter til
hvalpe?

Fra : Ladycatwoman

Dato : 30-05-03 22:36

"yvogkim" <kimkri@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> tør man spørge om der er nogen der har erfaring med Hill,produkter til
> hvalpe?

Jeg har givet min schæfer Hills hvalpefoder til store hunde, og i dag, hvor
han er 2 år , har han ihvertfald ingen synlige tegn på nogen former for
knoglesygdomme. Hermed siger jeg ikke, at det er foderets skyld, men Hills
har forskellige former for hvalpefoder, der skulle indrette sig efter
hvalpens behov, og det til store hunde skulle sørge for, at de ikke vokser
mere, end knoglerne kan holde til.

De flest dyrlæger bruger og sælger Hills, og det er måske forkert at sige,
men hvis man ikke kan stole på sin dyrlæge, hvem kan man så stole på???
Hills er lidt dyrere end andre fodre, men til hvalpe er det faktisk
billigere end Eukanuba, som også skulle være godt.
Jeg kan kun anbefale Hills, men der findes sikkert også meget andet godt
foder derude.

Med venlig hilsen Cujos mor.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 31-05-03 11:05

On Fri, 30 May 2003 23:19:50 +0200, "yvogkim" <kimkri@get2net.dk>
wrotd:

>tør man spørge om der er nogen der har erfaring med Hill,produkter til
>hvalpe?

,,,,,du vil altid kunne finde nogen der har gode erfaringer med hills,
fordi mange bruger det og dyrlægerne tjener penge på at andbefale det,
du vil også kunne finde folk der andbefaler nettos hundefodder, fordi
det er billigt !osv. men hvis du vil danne din egen mening skal du
sætte dig ind i ingredienslisten og sammenligne den med så mange andre
lister som muligt.

Fra : Ladycatwoman

Dato : 31-05-03 11:14

"yvogkim" <kimkri@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> tør man spørge om der er nogen der har erfaring med Hill,produkter til
> hvalpe?

Tjek evt. denne link hvis du vil finde ud af mere vedrørende foder.

http://www.dr.dk/reneord/artikler/2000/2802hundefoder.htm

Fra : Jynis

Dato : 31-05-03 13:13

"Ladycatwoman" <ladycatwoman@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "yvogkim" <kimkri@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Tjek evt. denne link hvis du vil finde ud af mere vedrørende foder.
>
> http://www.dr.dk/reneord/artikler/2000/2802hundefoder.htm

Tak for linket . Det var lige hvad jeg længe har søgt efter.Det er godt at
have i hunde / katte mads junglen.
Mvh.
--
Jytte Petersen.