ALDI Computerbord stål+glasplade
Fra : Bo

Dato : 30-05-03 20:42

Har nogen her i NG købt denne og samlet selv, vejer 24,3 kg ?
Er den let at samle og vejer glaspladen kg ?
Er glaspladen holdbar og kan tåle stød ?
Nu bliver restlageret nedsat, så måske der er noget i vejen, ALDI plejer at sælge alt rub
og stub

Fra : MaRk

Dato : 30-05-03 21:44

"Bo" <holtesletmig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er glaspladen holdbar og kan tåle stød ?
> Nu bliver restlageret nedsat, så måske der er noget i vejen, ALDI plejer

Hej

Jeg synes det er et skod bord, hvis du sidder mer end en time om dagen ved
din pc så køb et ordenligt computer bord.

Jeg sidder selv ved et moment stål/glas bord fra ikea, til omkring 1000, og
her er masser af plads til at have mus og tastatur ved siden af hianden +at
have det lidt inde på bord så man skåner håndled Sidder ved en 19" crt,
som fylder godt til...

Men aldi bordet er da nemt nok at samle, har hjulpet en ven med at samle
det.

Mvh
Mark

Fra : Bo

Dato : 30-05-03 21:46

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse

> [...]
> som fylder godt til...
>
> Men aldi bordet er da nemt nok at samle, har hjulpet en ven med at samle

Hej Mark og tak for svar
Det er mange år siden jeg sidst var i Ikea, måske skulle jeg tage derud en regnvejrsdag !
vh bo

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 31-05-03 09:09

> [...]
> Er glaspladen holdbar og kan tåle stød ?
> Nu bliver restlageret nedsat, så måske der er noget i vejen, ALDI plejer

Jeg har selv sådan et bord og er meget godt tilfreds med det. Det er
stabilt, og, synes jeg, meget godt indrettet hvis man ikke vil bruge alt for
meget plads.

Dog må man have musen på toppladen, og så tastaturet på udtrækshylden, men
det er ikke noget der generer mig.

Det er ret nemt at samle, der er en udmærket anvisning med.

Glasset er tykt, og markeret "sikkerhedsglas", så noget holdbart er det vel.
Men glas er jo glas, og skal behandles som sådan.
Jeg ville nok ikke forsøge mig med at tabe en sten ned på det..

Jeg kan godt lide detaljen med at der er en hylde til kabinettet, det er
rart at få den kasse af vejen.
Den kan i øvrigt placeres i begge sider.

Min eneste anke er, at den store glasplade kun er fastholdt med fire
sugekopper, det er måske liige i underkanten... Men man kan jo evt. bare
sætte nogle flere på.
Den ligger dog tilsyneladende stabilt nok.

Et udmærket bord til prisen, synes jeg.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 31-05-03 20:37

On Sat, 31 May 2003 10:09:28 +0200, "Henrik Stavnshøj"
<helian@nospam.dk> wrote:

>Dog må man have musen på toppladen, og så tastaturet på udtrækshylden, men
>det er ikke noget der generer mig.

Jeg har selv for en del år siden kvajet mig ved at købe et
Aldi bord med tilsvarende problem.
Det giver en _meget_ uheldig arbejdsstilling hvis man skal bruge
mus og det skal de fleste jo med nutidens programmer.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Lauge

Dato : 02-06-03 06:31

On Fri, 30 May 2003 21:41:48 +0200, "Bo" <holtesletmig@ofir.dk> wrote:

> [...]
>Er glaspladen holdbar og kan tåle stød ?
>Nu bliver restlageret nedsat, så måske der er noget i vejen, ALDI plejer at sælge alt rub

glasborde er noget skidt til computerarbejde.