GPRS og sending af SMS hos Telmore
Fra : Jacob Riis

Dato : 30-05-03 19:20

Nu hvor Telmore den 1. juli introducerer gratis GPRS i 3 måneder kunne jeg
godt tænke mig at vide om det også bliver muligt at sende SMS gratis over
GPRS?

--
Jacob

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-05-03 20:49

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> wrote in

> Nu hvor Telmore den 1. juli introducerer gratis GPRS i 3 måneder
> kunne jeg godt tænke mig at vide om det også bliver muligt at
> sende SMS gratis over GPRS?

Formentlig ikke - svjv er det SMS serveren der står for at opkræve
taksten og den er ligeglad med hvordan du kontakter den.

"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at
blive virkelighed. Man kan ikke lave omelet af hårdkogte æg."
[Charles De Gaulle]

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 30-05-03 21:13

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> wrote in message
> "Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> wrote in

> Formentlig ikke - svjv er det SMS serveren der står for at opkræve
> taksten og den er ligeglad med hvordan du kontakter den.

Det er fuldstændigt korrekt. Det er GPRS & MMS der bliver gratis i
3 måneder, ikke SMS over GPRS.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : MaRk

Dato : 30-05-03 22:42

Hej

> Det er fuldstændigt korrekt. Det er GPRS & MMS der bliver gratis i
> 3 måneder, ikke SMS over GPRS.

Jeg har endnu ikke en mms fon, men kunne godt lige tænkemig at vide om man
kan skrive tekst i sine mms beskeder eller om det kun er til billeder??

Mvh
Mark

Fra : Christian Poulsen

Dato : 30-05-03 22:45

> Jeg har endnu ikke en mms fon, men kunne godt lige tænkemig at vide om man
> kan skrive tekst i sine mms beskeder eller om det kun er til billeder??

Du kan skrive op til (afair) 1000 tegn i en MMS-besked.

Fra : MaRk

Dato : 30-05-03 23:16

> Du kan skrive op til (afair) 1000 tegn i en MMS-besked.

Oki, så kan man jo egentlig skrive mms i stedet for sms??

Hvad betyder (afair) ??

Dog kender jeg kun 2 med mms på fonen, og har det ikke selv

Men håber lidt på at få fat på en T610..

Mvh
Mark

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 30-05-03 23:18

On Sat, 31 May 2003 00:15:40 +0200, "MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> wrote:

>Hvad betyder (afair) ??

As Far As I Remember

På dansk:

SVJH - Så vidt jeg husker.

--
Michael Pilgaard,
Aalborg

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 31-05-03 11:28

Det stemmer
man behøver ikke at vedhæfte bilede når man sender en mms ;) man kan godt
sende ren tekst mms og op til 1000 tegn

Hans

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 31-05-03 11:16

måske et dumt spørgsmål men alligevel
nu når telmore tilbyder mms fra den 1 juli vil det sige at man kan sende mms
til venner der har andet selskab eks orange / tdc /telia mm ?

Takker for et godt produkt

Venlig Hilsen
Hans Henrik Andersen

Fra : Lars

Dato : 31-05-03 12:29

"Hans Henrik Andersen" <zepo@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mms
> til venner der har andet selskab eks orange / tdc /telia mm ?

Du vil kunne sende til alle operatører som TDC Mobil har interconnect med,
hvilket i øjeblikket vil sige Telia.

/Lars