Opsigelse af bredbånd:-)
Fra : Lomito

Dato : 30-05-03 18:51

Var ude for en sjov oplevelse da jeg sagde mit bredbånd op ved TDC. I første
omgang forsøgt jeg at presse prisen ned, men det ville hun ikke høre tale
om. Hun blev PISSE FORNÆRMET OG SUR da jeg sagde at jeg så kunne få ADSL
billigere andet sted end hos dem og med dobbelt
hastighed(TELE2ADSL) og ville derfor gerne opsige mit bredbånd når de ikke
ville give samme tilbud. Sure MOKKE
Bestilte derefter 2048/512 ved Tele2Adsl

Fra : SvendeBent

Dato : 30-05-03 18:57

"Lomito" <lomito@FJERNESsol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville give samme tilbud. Sure MOKKE
> Bestilte derefter 2048/512 ved Tele2Adsl

Hvorfor fik du ikke tele2adsl til at opsige dit ADSL for dig ?? så kommer
datoerne også til at passe bedre.. det har jeg ihvertfal gjort ;)

Fra : Lomito

Dato : 30-05-03 19:07

Som jeg skrev forsøgte jeg at presse TDC først, Og har talt med TELE2ADSL om
det, og de har lovet at de vil
levere til den tid.

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 30-05-03 19:52

On Fri, 30 May 2003 19:51:24 +0200, "Lomito" <lomito@FJERNESsol.dk> wrote:

> [...]
>ville give samme tilbud. Sure MOKKE
>Bestilte derefter 2048/512 ved Tele2Adsl

Nuvel, prisen bliver jo bestemt på et niveau der sikkert er noget højere end,
vedkommende som du har snakket med befinder sig på.
Men det er da herligt at der er et andet sted at gå hen, hvis man er utilfreds
med prisen på den vare man modtager - jeg formoder ikke at det har med
kvaliteten af den at gøre - ping, nedbrud, support og deslige.

Jeg vil indrømme at det er et interessant tilbud Tele2 kører med i øjeblikket.
Hvis man f.eks har en 1024/256 bredbåndsforbindelse hos TDC, og flytter den
foruden sit fastnet over, er der en del penge at spare. Ikke så meget på
samtaleafgifter med mindre man snakker meget - men de faste afgifter er nogle
helt andre.

Men det bliver da spændende at se om Tele2 virkelig er gearet til, at tage
imod de mange nye kunder der kommer? Et er jo at få linierne oprettet - et
andet er at vejlede kunder og holde linierne oppe.

Ved du hvor lang tid der går, inden din nye linie kommer igang?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Lomito

Dato : 30-05-03 20:20

6 uger

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-05-03 21:05

In dk.edb.internet.udbydere.xdsl, Lomito <lomito@FJERNESsol.dk> says...
> 6 uger

Hvad svarer du på?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : jens

Dato : 01-06-03 00:13

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad svarer du på?

Hvor lang tid der går inden tele2 linien kommer igang ?

Mvh Jens

Fra : Claus O

Dato : 30-05-03 21:09

"Metal Coven.dk" <no@way.net> wrote

> andet er at vejlede kunder og holde linierne oppe.

Get2net er da et kendt og godt supportet produkt, iht. min erfaring

> Ved du hvor lang tid der går, inden din nye linie kommer igang?

Hele cirkuset starter 1.juli og hvis man bestiller nu er det fra ca. uge 28.

Fra : Bernd Uthoff

Dato : 31-05-03 09:49

> [...]
> Ved du hvor lang tid der går, inden din nye linie kommer igang?
> Hele cirkuset starter 1.juli og hvis man bestiller nu er det fra ca. uge

har du modtaget en ordrebekræftelse per e-mail?

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-03 20:30

"Bernd Uthoff" <bernd@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> ....aaahhhh?!!
uge
> 28.
>
> har du modtaget en ordrebekræftelse per e-mail?

Jeg har.. Skifter også fra TDC til Tele2Adsl. Har 1/256 får ditto hos
Tele2. Sparer ca. 120/md. + noget i tlf. abb.

Overgår reelt ca. 1. uge i juli.

Martin S

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-06-03 17:08

"Martin S." <real_warhawk(YEP)hotmail.com> skrev Lørdag den 31. maj
2003 21:30 i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Overgår reelt ca. 1. uge i juli.

Hvor lang tid kommer du til at stå uden ADSl?

Ivar Madsen

Fra : J.

Dato : 31-05-03 12:48

Man kan jo ikke andet end at grine.

Ikke at TDC, men af dig.

Jeg har en kammerat, der arbejder for TDC. Og de får konstant kunder som
dig, som vil prøve at "prutte om prisen".

Du kan da heller ikke få afslag i prisen på en liter mælk på en tankstation,
bare fordi de sælger den billigere ude i Bilka.

Bare min mening.

John

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 31-05-03 13:28

"J." <jSLETDETTEf483@ofir.dk> skrev:

> Man kan jo ikke andet end at grine.
>
> Ikke at TDC, men af dig.

Det er nu dig, der er lidt morsom.

> [...]
>
> Du kan da heller ikke få afslag i prisen på en liter mælk på en
> tankstation, bare fordi de sælger den billigere ude i Bilka.

Det er fordi vi i DK ikke har en "prutte" om prisen kultur. At nogle
alligevel prøver, og faktisk ganske ofte har succes med det!, er da
fint.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : mikkel

Dato : 01-06-03 20:10

> [...]
>
> Det er fordi vi i DK ikke har en "prutte" om prisen kultur. At nogle
> alligevel prøver, og faktisk ganske ofte har succes med det!, er da

Den sammenligning med mælk var den ikke lidt søgt ???? det er da indlysende
at man så køber hos den billigste som jeg lige har gjort efter at været
opkoblet hos Cybercity i 4 år,

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 01-06-03 22:04

"mikkel" <f.mikkel@email.dk> skrev:

> Den sammenligning med mælk var den ikke lidt søgt ????

Det må du spørge "J" om, da det er ham, der har lavet sammenligningen
og ikke mig.

> det er da
> indlysende at man så køber hos den billigste som jeg lige har
> gjort efter at været opkoblet hos Cybercity i 4 år,

Naturligvis.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Heidi

Dato : 31-05-03 16:23

J. wrote:
> [...]
>
> Du kan da heller ikke få afslag i prisen på en liter mælk på en
> tankstation, bare fordi de sælger den billigere ude i Bilka.

Så skulle du måske læse tråden om Cybercity fra 28.05 - og
se at det godt kan lade sig gøre

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!