(StorKBH) Dejlig tur i Hareskoven *S*
Fra : Heidi Rydgren

Dato : 28-03-01 10:51

Hej alle *S*,

Efter en mindre operation mandag morgen, iler jeg nu med beretningen om
vores skønne gåtur i Hareskoven søndag d.25/3. Vi har fået æren af at
fortælle lidt om turen - dels pga. vi ikke havde været med før, men også
fordi den ene af vores hunde blev væk ! Hun blev dog fundet i god behold -
meget glad var hun, da hun kom tilbage til os *S*

Med risiko for at glemme nogle, kommer her de deltagende vuffere - deres
ydmyge oppassere er ikke nævnt ved navn:

Sif
Dise
Makker
Frøken
Ditto
Bonus
Sascha
Simba
Zimba
Django

Vi mødtes ved Skovbrynet St. kl. 14.30 i strålende solskin og faktisk ret
lækkert vejr. Samling på tropperne og så mod skoven. Vel ankommet til
'snor-frit' område, blev alle sluppet løs og det gik bare derudaf. Alle
hundene legede med hinanden - selvfølgelig nogle mere end andre. Bonus fik
fx. endnu en kæreste *S* Mark - mon ikke I skulle gøre noget ved de hormoner
? *S* Det blev da også til lidt badning - for dem med 4 ben, vi andre holdt
os trygt på fast grund.

Det blev til i alt 2 timer's leg, pjatten, løben omkring osv. Alt i alt en
rigtig dejlig tur, som gerne gentages herfra. Dog må vi bede Lone og Makker
om, at øve sig på skønsang til næste gang vi mødes - det ser vi alle frem
til *S*

Lille Simba - som jo blev væk - var dejlig træt, da vi kom hjem igen. Sascha
var det så som så med.

Vi glæder os til næste gåtur..............

Mvh,

Sascha, Simba, Lars og Heidi

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 28-03-01 11:13

Heidi Rydgren <rydgren@indbakke.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:uuiw6.2281$94.506138@news010.worldonline.dk...
> Hej alle *S*,
>
> Efter en mindre operation mandag morgen, iler jeg nu med beretningen om
> vores skønne gåtur i Hareskoven søndag d.25/3. Vi har fået æren af at
> fortælle lidt om turen

Tak for referat af jeres gåtur med hundene ... selv for os jyder er det jo
dejligt at læse om hvad man går og foretager sig ovre øst på ...

Hav en god dag

MVH Ami

Fra : M@rk

Dato : 28-03-01 12:16

Wed, 28 Mar 2001 11:50:47 +0200, berigede "Heidi Rydgren"
<rydgren@indbakke.dk> dk.fritid.dyr.hund med:

>Bonus fik fx. endnu en kæreste *S*

Jaaaa, vi er vel nu oppe på en 4-5 stykker ...... ganske usmageligt
))

Men prøv at se det, fra den positive side - er det ikke pragtfuldt, at
et _så_ lækkert handyr er interesseret i jeres vuffer? )))

>Mark - mon ikke I skulle gøre noget ved de hormoner? *S*

Jo, en mulighed, klart - men jeg nægter altså, at lægge ben til

>Dog må vi bede Lone og Makker om, at øve sig på skønsang til
>næste gang vi mødes - det ser vi alle frem til *S*

Et forslag: Burde vi ikke have en forestilling næste gang vi ses? Jeg
ser klar for mig, at Makker er placeret på en 2 meter høj træstamme og
Lone står neden under og synger (okay, synger og synger - giver lyd fra
sig, om ikke andet )

>Vi glæder os til næste gåtur..............

Det gør vi også ......... og Bonus i særdeleshed )))

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it