6100 skærm flimmer....
Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 30-05-03 16:38

Jeg har erhvervet mig en Nokia 6100, men er i tvivl om den er 100% ok. Når
jeg står i "almindelig skærm" uden brug af telefonen og bare ser på mit
baggrundsbillede så er det li'som skærmen flimrer? Det er ikke specielt
tydeligt, men man kan se lodrette streger der lisom kører hen over skærmen
fra venstre mod højre. Er det ganske harmløst eller er det noget jeg skal få
set på?

--
Venligst
Jacob Strue

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 30-05-03 17:37

"Jacob Strue [9000]" <strue@NOSPAMmail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ganske harmløst eller er det noget jeg skal få
> set på?

Hej Jacob!

Jeg har samme problem på min 6610, men det er også samme skærm der er i de
to telefoner, så jeg ved sku ikke hvad der går galt for den type...! Det var
også det første jeg så da jeg tændte telefonen

Hilsen
Jonas

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 30-05-03 19:20

"Jonas M. Nielsen" skrev i en meddelelse
> [...]
var
> også det første jeg så da jeg tændte telefonen

Hehe.... Jeg har også en N6610. Der fremkommer det nogengange - dog _meget_
sjældent.... Det går væk igen efter lidt tid. Ellers kan jeg slukke og tænde
den, så er den normal igen. Jeg undrede mig også lidt over det da jeg så
det, men det er vist en general fejl, og når det forekommer så sjældent kan
jeg sagtens leve med det...

Hygge..
Daniel

Fra : Christian Poulsen

Dato : 30-05-03 19:25

> Jeg har samme problem på min 6610, men det er også samme skærm der
> er i de to telefoner, så jeg ved sku ikke hvad der går galt for den
> type...! Det var også det første jeg så da jeg tændte telefonen

Min 6100 gør det også. Plus jeg har set mange 6610 og 6100 gøre det.
Det er en generel fejl. Det er Nokia. Så hvad havde du forventet? ;)

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 30-05-03 20:37

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en generel fejl. Det er Nokia. Så hvad havde du forventet? ;)

Sjovt du så køber den når du er negativ overfor Nokia

/ Jonas

Fra : Christian Poulsen

Dato : 30-05-03 21:13

> Sjovt du så køber den når du er negativ overfor Nokia

Jeg er udemærket godt klar over det. Men jeg kan ikke vænne mig til at
benytte andet. Jeg har prøvet med bl.a. T68i. Nokia er simpelt og let at
skrive beskeder fra. Men samtidig ved jeg også godt at Nokia er noget
skidt rent kvalitetsmæssigt med mange produkter. Den risiko må jeg tage.

Fra : Frank

Dato : 31-05-03 08:10

> Min 6100 gør det også. Plus jeg har set mange 6610 og 6100 gøre det.
> Det er en generel fejl. Det er Nokia. Så hvad havde du forventet? ;)

min gør det også...7250, men kun når det er nogle bestemte lyse
farvekombinationer....

.....træls....:-/

/Frank

Fra : Helmut Lotti

Dato : 02-06-03 11:49

> [...]
> fra venstre mod højre. Er det ganske harmløst eller er det noget jeg skal

Hej alle!

Ifølge Nokias egne teknikkere skyldes jeres skærmflimmer støj fra batteriet
og printkomponenter!
Problemet kan som regel afhjælpes ved at få et servicecenter til at tune
telefonen.
Flimmer på display kan også skyldes, at man har tabt telefonen eller at den
har fået et slag! De nye display er meget folsømmer overfor stød!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti