INFO vedr. kattemalt
Fra : Inger Kaya

Dato : 30-05-03 16:17

Jeg har ligget lidt i forhandlinger med Diafarm om det evt. var muligt
at opnå en form for opdrætterrabat på deres produkter herunder egentlig
udspringet i kattemalt. Diafarm laver nemlig meget anden end malt. Men
det kunne Jesper fra diafarm ikk sige noget om dersom det kun på er
deres Diafarm Super Premium Petfood, hvor de selv fungerer som grossist.

Jesper som jeg har skrevet lidt frem og tilbage med vil gerne hjælpe
hvis man skriver direkte til ham adr. kan man finde på deres hjemmeside
el. ved at skrive til mig. Deres hjemmeside adresse er :
http://www.diafarm.dk

Hvis der skal åbnes for en mulighed for at få lavet en opdrætterordning,
så skal Jesper vide antal af opdrættere samt hvilken mændge og hvor tit
man evt. hver især kunne være interesseret i da det ligesom skal være
rentabelt for begge parter.

Med venlig hilsen
Inger Kaya
DK-Pisik