sv Indkald - endelig succes.
Fra : henrik hansen

Dato : 30-05-03 13:32

>Hej
>
>Tillykke - jeg kan godt forstå, at du
>er stolt af ham!
>
>Denne situation beviser jo netop det,
>Jeanette har skrevet en masse om - man
>skal tro på det og gå 100 % ind for
>det, så kan hunden også godt. Her kunne
>Cujo garanteret godt høre på dig, at
>det ikke var til diskussion, om han
>skulle komme eller ej - flot!
>
>-Trine

HEJ!!

Herligt at kunne nikke genkendende til nogle situationer man selv har
været igennem og de fleste gange også er kommet godt ud af.
Jeg er ved at komme der til hvor jeg næsten blindt stoler på hunden og
ikke kalder i panik hvis den lige er over en bakketop eller går bag et
træ - og alle gangene har det vist sig at hunden kommer tilbage til
mig.

Jeg kan kun give dig ret i at det Jeanette siger mht. at stole på
hunden er korrekt - har prøvet i panik at kalde på hunden - og hunden
blev straks i tvivl om det var farligt eller bare et ganske
almindeligt indkald.

Det er en fantastisk fornemmelse, når man kan se at sit indkald er ved
at virke. Men den smutter dog til tider ; )

MVH

Henrik