Plejepakke for katteejere - Tilbud??
Fra : Anne Schilling

Dato : 30-05-03 13:22

Hej Gruppe

Jeg faldt over dette tilbud på netdyrdoktor.dk
http://butik.netdyredoktor.dk/Produktdetalje.asp?VareID=197&ItemStart=1&Leve
l=2 men har lidt svært ved at vurdere om det er billigt og om det
overhovedet kan betale sig at købe derfra.

Jeg håber I kan fortælle mig lidt om, hvad I umiddelbart tænker om det
tilbud.

Det drejer sig om:
a.. Pet Clean örerens u/alkohol
b.. Catrine foodball
c.. Rogz kattehalsbånd
d.. Kattemalt
e.. Snooeee Dog katteskål
Pris : 179.95 kr.

Venlig hilsen
AnneS.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 30-05-03 14:37

"Anne Schilling" <Schilling@post.cybercity.dk> skrev...
> Jeg håber I kan fortælle mig lidt om, hvad I umiddelbart tænker om det
> tilbud.
> Det drejer sig om:
> a.. Pet Clean örerens u/alkohol
> b.. Catrine foodball
> c.. Rogz kattehalsbånd
> d.. Kattemalt
> e.. Snooeee Dog katteskål
> Pris : 179.95 kr.

Ja, jeg tænker: "Ellers tak..."

Ørerens: Bruger det aldrig
Halsbånd: Bruger det aldrig
Foodball: Bruger det aldrig, for mine katte gider dem ikke...
Malt: Ok, kunne sikkert bruges
Madskål: Har *mange* i forvejen
- og jeg synes det er lidt dyrt at give 180 kr. (+ porto...?!) for malt og
en madskål, jeg egt. ikke har brug for )
Samlet set - hvis man *har* brug for alle tingene - er det sikkert udmærket,
ikke nødvendigvis det billigste (aner ikke hvad ørerens mv. koster), men jeg
synes heller ikke det lyder dyrt.

Mvh. Camilla

Fra : Anne Schilling

Dato : 30-05-03 14:46

> [...]
udmærket,
> ikke nødvendigvis det billigste (aner ikke hvad ørerens mv. koster), men

Det var da et dejligt ærligt svar, tak for det

Ja jeg står jo som ny katteejer og skal finde rundt på et marked, hvor der
er så mange forskellige ting til meget forskellige priser, og det er ikke
altid nemt at finde ud af hvad der er dyrt og hvad man i det hele taget har
brug for.

Så tak for det

AnneS.