brænder ????
Fra : MBJ

Dato : 29-05-03 20:54

Hej

Jeg har købt en pc hos BJ-trading (Large 2200) men min brænder er "for stor"
til at sidde i kabinettet (HP 7200), således at forstå at den er for dyb ca
184 mm hvor der kun er plads til ca 140 mm foran bundkortet.. :(

findes der drev der har målene så den passer i dette kabinet. ??

Michael

Fra : Mogens

Dato : 29-05-03 21:07

On Thu, 29 May 2003 21:53:52 +0200, "MBJ" <mbj@itnettet.dk> wrote:

> [...]
>184 mm hvor der kun er plads til ca 140 mm foran bundkortet.. :(
>
>findes der drev der har målene så den passer i dette kabinet. ??

Jeg tvivler. Problemet er jo at dem som har bygget maskinen
har valgt et bundkort som egentligt er for stort til det kabinet
de har brugt. Størrelsen på både bundkort og kabinetter
varierer og lige her har man altså ramt en meget dårlig
kombination.

Jeg ville nok enten kigge på et andet kabinet eller på
muligheden for en ekstern brænder på USB porten.

mvh Mogens

Fra : Sune Storgaard

Dato : 30-05-03 01:13

Mogens 's insignificant opinion was stated in:
5vpcdvcqioais6a4l16ctjgehm97ldiiqm@4ax.com

> [...]
> de har brugt. Størrelsen på både bundkort og kabinetter
> varierer og lige her har man altså ramt en meget dårlig

Du kan godt få drev der er kortere end andre,netop lavet til at de kan
sidde i lave kabinetter og ikke ramle i bundkortet. Jeg kan desværre ikke
huske nogen modeller, men jeg ved at de findes.

Måske nogen i dk.edb.hardware.drev kan remse nogen op?

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Lauge

Dato : 30-05-03 14:23

On Fri, 30 May 2003 02:12:33 +0200, "Sune Storgaard"
<speg-fjern@mail.dk> wrote:

> [...]
>huske nogen modeller, men jeg ved at de findes.
>
>Måske nogen i dk.edb.hardware.drev kan remse nogen op?

liteon er i hvertfald kortere end standarden men hvor kort ved jeg
ikke..

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 30-05-03 14:46

Lauge wrote:

> liteon er i hvertfald kortere end standarden men hvor kort ved jeg
> ikke..

min liteon 24x brænder er 195mm, samme størrelse som det 36x creative
drev som også sidder i den maskine.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 30-05-03 14:55

Soeren Nielsen wrote:

> min liteon 24x brænder er 195mm, samme størrelse som det 36x creative
> drev som også sidder i den maskine.

her er en som er 170mm:
http://www.liteonit.com/english/new_p_e/english--p-rw482448k.htm

tvivler på du kan komme med på 140mm, da skiverne er 120mm, så er
der ikke meget plads tilbage.