popop software søges
Fra : per

Dato : 28-03-01 09:03

Er der ikke noget software der kan stoppe alle de popop vinduer??

--
Per

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 28-03-01 09:09

per <per@ph-byg.dk> wrote in <hZrBOiWLBOFxtdZvOvcSqHj93PdT@4ax.com>:

>Er der ikke noget software der kan stoppe alle de popop vinduer??

Prøv at kigge lidt længere nede i trådene. Se efter overskriften "Hvordan
kvæles pop-up vinduer?". Det begyndende indlæg er <news:98jrh0$obr$1
@news.inet.tele.dk>

--
And now back to Terrence and Phillip
(Southpark)

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Fra : per

Dato : 28-03-01 09:21

jeg kan ikke komme så langt tilbage.

--
Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-01 09:34

Wed, 28 Mar 2001 10:20:39 +0200, skrev per <per@ph-byg.dk>:

>jeg kan ikke komme så langt tilbage.

Den er ikke mere end 15 dage gammel.
Linket Jesper sendte var knækket hos mig, prøv at klikke på
<news:98jrh0$obr$1@news.inet.tele.dk>, så mon ikke det dukker op?

Men ellers kort:

Søg på pop-up killer i en søgemaskine f.eks.

<http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=pop%2dup+killer>
der er ca. ½ million (kun lettere overdrevet).

f. eks. <http://www.webwasher.com>.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : per

Dato : 28-03-01 09:27

har klaret den..

--
Per

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 28-03-01 09:32

per <per@ph-byg.dk> wrote in <WqDBOollgGwjxqkpoPmcwEqXqXuq@4ax.com>:

>har klaret den..

ok ... ellers er der jo altid google ...

http://groups.google.com/groups?
hl=en&lr=&group=dk.edb.internet.software.browser&safe=off&ic=1&th=
577dd763bebd074c&seekd=913841658