Pædofile "Mænd fra mørket."
Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-03 16:23

Pædofile "Mænd fra mørket."

Der er igen kommet en bog om pædofili, der postulerer et enormt og udbredt
problem. Reseachen er dog subjektiv. Alt kan postuleres, som sælger og er
politisk korrekt. "Mænd fra mørket" hedder bogen og forfatteren Jacob
Billing er kendt som Pædofilklubafslører fra TV og øger nu troværdighed ved
at afsløre at gaver til indiske børn beholdes ofte af Red Barnet
(Ekstrabladet 28maj03)

Christian Ditlev Jensen har selvbiografisk høstet forfatterberømmelse på
emnet med "Det siges at" (ca) og alt taler for, at de utvivlsomt kritisable
sager der forekommer, er alt for svære for staten.

Retsvæsenet gør ingen gavn. Bedst beskyttelse af børn ligger i, at forældre
tager ansvar og at man lærer børn selv at sige fra og at åbne sig over
forældrene, når noget skræmmende sker.

Politiet bør slå hårdt ned på selvtægt mod mistænkte og dømte, for ellers
tager dette ineffektive og afskyelige redskab overhånd.

Måske den ulykke som skabes hos visse børn, især skabes af de skyldfølelser,
som børnene narres til a have af af de voksne, der efter "afsløring"
overdramatiserer lidt venlighed og kærtegn mellem barn og voksen.

I debatten kommer anklagede aldrig ordentligt til orde, undtagen som
angergivne , bodfærdige syndere, der jo ikke altid er de bedste
sandhedsvidner.

Staveplade-sag , Roum-sag og utallige andre jutitsmord er beskrevet i Jan
Guillou's "Heksenes forsvarere"

Det et også "in" at se ensidigt på mænds vold mod kvindelige samlevere.
Måske overgreb den anden vej er almindeligere.

Ekstrabladets kronik 29maj03 rummer god dokumentation for at sådant er
sandsynligt. Se også mit indlæg d.d. "Glem ej pisken"

Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N
Tel: 3586 1000, fax: 3586 1001
http://www.glistrup.com

Fra : vadmand

Dato : 29-05-03 18:19

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

Bedst beskyttelse af børn ligger i, at forældre
> tager ansvar og at man lærer børn selv at sige fra og at åbne sig over
> forældrene, når noget skræmmende sker.

Det har du til gengæld 100% ret i, Bo.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-05-03 05:51

"vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
>
> Bedst beskyttelse af børn ligger i, at forældre
> >

> Det har du til gengæld 100% ret i, Bo.

Ja sådan er vi så¨forskellige og at hvæse OT betyder oftest ar
egoist-irriteres "det er ikke min smag, jeg vil kun være i ng-klub med
venner"

Har man læst hvordan Glistrups kvindenytænkning er indvævet i Nietzsches og
Freuds, som jeg forklarer, så er der heller ikke noget problem her.
dk.familie.barn fundats gør klart, at kønsroller er ontopic -
ligesom hygiejne hos en gruppe, der lever svinsk og aldrig bliver syge og
hetzes mod af kommunen, er yderst relevant i en gruppe, hvor vigtigste emne
må være at beskytte familier mod at få børn uberettiget tvangsfjernet.

Fra : RENE JENSEN

Dato : 05-06-03 19:00

> [...]

> Politiet bør slå hårdt ned på selvtægt mod mistænkte og dømte, for ellers
> tager dette ineffektive og afskyelige redskab overhånd.

for det først skulle de bøger ikke udgives , bare det at tv kan lave et
progarm med de svin er for meget , jeg ville med glæde stille dem op af en
mur og skyde dem

jensen

Fra : vadmand

Dato : 05-06-03 21:27

"RENE JENSEN" <rail@pc.dk> skrev i en meddelelse news:3edf84d9$0$97175

> for det først skulle de bøger ikke udgives , bare det at tv kan lave et
> progarm med de svin er for meget , jeg ville med glæde stille dem op af
en
> mur og skyde dem
Du er (næsten) lige så syg som dem!

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-06-03 07:24

> en
> Du er (næsten) lige så syg som dem!

Mener Vadmand at selvtægts-MORD er en kun "næsten lige så uetisk"
forbrydelse som befamling?

Fra : vadmand

Dato : 06-06-03 09:07

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i >
> Mener Vadmand at selvtægts-MORD er en kun "næsten lige så uetisk"
> forbrydelse som befamling?

Ja.

Per V.

Fra : RENE JENSEN

Dato : 07-06-03 12:28

"vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> en
> Du er (næsten) lige så syg som dem!

Nej det er jeg ikke , men hvad ville du gøre hvis det gik udover dine børn ?
, man kan da ikke være tilfreds med at ham får en dom hvis han ellers får
det ?

Næ danske finder sig i alt for meget jeg tro dk er forløber for disse mænd
da de frit kan gøre hvad de vil og der sidder sikkert en del i denne gruppe
..

jensen

Fra : vadmand

Dato : 07-06-03 14:05

> Nej det er jeg ikke , men hvad ville du gøre hvis det gik udover dine børn
?

Hvis du vidste, hvor dumt det spørgsmål er, ville du ikke stille det - men
det kan du ikke vide.

> , man kan da ikke være tilfreds med at ham får en dom hvis han ellers får
> det ?

Det danske retssamfund bygger på uvildige domstole og ike hævn eller
selvtægt. Derfor sætter vi ikke ofrene til at dømme forbryderne, og det vil
du sikkert også selv foretrække, hvis du tænker det igennem.

Eller foretrækker du blodhævnssamfund som Afghanistan?

Per V.

Fra : RENE JENSEN

Dato : 07-06-03 18:20

> "RENE JENSEN" <rail@pc.dk> skrev i en meddelelse

> ?
>
> Hvis du vidste, hvor dumt det spørgsmål er, ville du ikke stille det - men
> det kan du ikke vide.

Dumt ? næ det siger bare noget om dig hvor langt vil du gå , før du ville
gøre noget andet end at sidde og se på ? og høre på hvordan det gik til ,
tænk dig godt om .

> [...]
vil
> du sikkert også selv foretrække, hvis du tænker det igennem.

Jeg ved godt hvad det danske snmfund gør og ikke gør , men hvad ville du
gøre hvis det gik udover dine børn , du skal da ikke komme og fortælle mig
du vil tro 100% du det danske retssamfund og læger , mange af dem der
behandler disse syge mænd må tænde på det de fortæller dem , et normalt
mennske ville ikke høre på sådan noget

og jeg er normal og ville med 100% sikkerhed gøre den/dem kolde der gjore
mine børn noget .

jensen

Fra : vadmand

Dato : 07-06-03 20:43

> og jeg er normal og ville med 100% sikkerhed gøre den/dem kolde der gjore
> mine børn noget .

Kan du ikke se det selvmodsigende i, at du praler af at ville myrde og så
kalder dig 100% normal?

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-03 23:32

"RENE JENSEN" <rail@pc.dk> wrote in message

> "vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved godt hvad det danske snmfund gør og ikke gør , men hvad ville du
> gøre hvis det gik udover dine børn ,

Hvis mine børn var blevet antastet af en pædofil ville jeg

1. overveje om jeg havde lært dem selvstændighed og evnen til at sige nej

2. forklare dem at disse egosvage pædofile mænd er ensomme og ufarlige , i
de allerfleste tilfælde, og der er intet at skamme sig over, hvis man (for
god betaling eller af sympati) har slikket pik på sådan en mand.

3. advare andre forældre og børn mod fyren, i det omfang at de ikke har
volds&selvtægts-tendenser - og evt meddele politiet.

Fra : KH

Dato : 10-06-03 09:57

> mange af dem der
> behandler disse syge mænd må tænde på det de fortæller dem , et normalt
> mennske ville ikke høre på sådan noget

Hov, hov du. Jeg arbejder faktisk med netop denne type mennesker, samt dem
der er værre. Jeg har tvillinger på 11 mdr. og en lille ny på vej. Udover
dette er jeg uddannet pædagog. Gør det mig til en syg mand??

Vi har et retssystem som ikke går ind for dødsstraf, hvilket viser at vi har
et civiliseret system. Hvad ville du syntes var bedst??!!

At have disse mennesker i fængsler hvor de har mulighed for at komme ud på
hjemmebesøg??

Eller at de er i en behandling hvor der bliver holdt øje med Deres udvikling
og hvor de ikke kommer ud før psykologer, dommere samt pædagogerne som har
dem i Deres dagligdag, mener dette er forsvarligt??

Klaus

P.S. Det er udviklingshæmmede forbrydere jeg her taler om.