Begynderproblem - udvælgelse fra database
Fra : Thomas

Dato : 17-01-01 12:47

Jeg har noget SMS værk i asp, hvopr jeg har nogle mobilnumre liggende i en
access database, med tilhørende emailadresser.

Jeg har følgende kode i min asp:

strSQL = "Select * From MailTo"
set RS = Conn.execute(strSQL)

If Not RS.EOF then
Do Until RS.EOF %>
<%
If Not RS("Mail") = "x" Then
mailadr = RS("Nummer") &"@"&RS("Mail")
Mailer.AddBCC mailadr, mailadr
End If
%>
<b><%=RS("Nummer")%></b> (<%=mailadr%>)<br>
<% RS.MoveNext
Loop
End If

I forespørgslen MailTo ligger der 2 tabeller, den ene indeholder de
forskellige endelser til emailadresserne f.eks. sms.tdm.dk
Hvordan får jeg den til at bruge kun f.eks. sms.tdm.dk så den automatisk
sorterer de andre poster i tabellen MailTo fra? Den tabel hvor emailadresse
endelserne ligger i hedder bare Mail.

På forhånd tak.

--
MVH