Trådløst netværk til Dell Dimension 500m??
Fra : LarsBB

Dato : 29-05-03 08:26

Hej NG

Jeg skal have en Dimension 500m og kan vælge mellem disse to trådløse netværk:

Wireless LAN Intel Pro 2100 eller
Wireless LAN TM1300 (b/g)

Det skal virke sammen med bredbånd fra TDC.

Hvilket skal jeg vælge?

Venlig hilsen og tak for hjælpen, Lars

Fra : Søren Rohde

Dato : 30-05-03 18:20

"LarsBB" <henning@larsbb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Wireless LAN Intel Pro 2100 eller
> Wireless LAN TM1300 (b/g)
>
> Det skal virke sammen med bredbånd fra TDC.

Jeg ved ikke hvad forskellen er på de to kort - men det er det første der
nævnes som udgangspunkt ved konfiguration af maskinen på Dells hjemmeside.
Skriv på ordren hvilket access point du har, og bed dem kontakte dig for
valg af det bedste kort. Jeg vil da tro at de begge er 802-11b kort

Jeg har også tænkt på at købe sådan en maskine - du må meget gerne skrive
når du har fået den. Enten på mail eller på dk.edb.baerbar

Mvh. Søren Rohde