3COM/Netværkskort 10/100
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 29-05-03 00:28

Lige en forspørgelse Ang. netværkskort. Skal spille online spil hvor jeg er
host, hvilken af disse 3Com kort ville passe til dette behov og hvorfår.

På forhånd tak for hjælpen..............Carsten

10/100 NIC Bulk 10/100Mbit/s / RJ45 / PCI 246 kr.

Fast Etherlink Combo Bulk 10/100Mbit/s / TP / PCI 375 kr.

Fast Etherlink XL TX Bulk 10/100Mbit/s / TP / PCI 248 kr.

Fast Etherlink XL TX WOL Bulk 10/100Mbit/s / TP / PCI 243 kr.

Fast Etherlink XL TX WOL Retail 10/100Mbit/s / TP / PCI 345 kr.

Fast Etherlink XL TXM Retail 10/100Mbit/s / TP / PCI 559 kr.

Fast Etherlink FX Retail 10/100Mbit/s / PCI 2.418 kr.

OfficeConnect Fast Ethernet NIC 10/100Mbit/s / PCI 299 kr.

OfficeConnect Fast Ethernet NIC Retail 10/100Mbit/s / PCI 172 kr.

Fast EtherLink Retail 10/100Mbit/s / PCI 999 kr.

Fast Etherlink TXM Server Retail 10/100Mbit/s / PCI 577 kr.

Fast Etherlink TXM Server Retail 2 x 10/100Mbit/s / PCI 1.404 kr.

Fast Etherlink TXM Server Retail 10/100Mbit/s / TP / PCI 345 kr.

Fast EtherLink Gigabit Server Retail 10/100/1000Mbit/s / TP / PCI
64bit 974 kr.

10/100 Secure Server NIC 10/100Mbit / PCI 1.145 kr.

100 Secure Fiber-FX NIC (3CR990-FX-97) Retail 100Mbit / Fiber / PCI
1.335 kr.

begin 666 info_knap.gif
M1TE&.#EA'0`,`,0``````/____KZ_/S\_=S?X[G"S $"`S-8?C]BA5!NC7F/
MIC U.J*QP%E=8>?J[>+EZ.[P\I.4E?3U]I:CK\7.UM'7W!P@(T5*3G%U>/GZ
M^@0$`_[^_A@8& H*"@<'!____R'Y! $``!\`+ `````=``P```75("".9&F>
M8A ,Q)2\B<)L:FW?01I #.,B0(2"8MM,+H] I;&X%'2T#2011!P0!54%`^@X
M")RNX2(J*!P!1JQ"*"0FA:S$(EH$(H:SAPYX"20Q`Q19#!4;!0X#$PL`& $7
M'A .>R(Q`10'1 @3:1(5"0X;$F$,`QH71@!D`!,,:0=9%1D5"@(9$#1/'0\2
M'@L4C!$B$ 5J" D,% Q"`@P0*L(+`QNK``T9(AL.$U8'WMX*2@-:#04T! T-
=$Q(;*1L;! P*\_-910%1*N\T)P8C&OY0H @!`#L`
`
end

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-05-03 00:35

"Carsten Pedersen" <caraem@pedersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Lige en forspørgelse Ang. netværkskort. Skal spille online spil hvor jeg
er
> host, hvilken af disse 3Com kort ville passe til dette behov og hvorfår.

Køb hellere et Intel kort... De er ret stabile, og er desuden blevet ret
billige... Selv Gigabit kort kan man nu få fra Intel for under 500,-

Intel netkort har vist også i alle deres netkort en speciel processor, som
gør at det ikke belaster CPU´en på computeren når den behandler data...

Men med den lave traffik der er på spil over Internettet, kan det vist ikke
være det helt store problem at få et hvilket som helst netkort til at
fungere ordenligt.

Men kan anbefale et Intel Pro 100/S desktop adabter.. Har selv 2 styk.. Nu
er deres kort som sagt blevet så billige at man kan få gigabit versionen:

http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1454647902

Billigere end hvad jeg selv hav for 10/100 kortet..

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 01-06-03 12:59

> [...]
>
> http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1454647902
>
> Billigere end hvad jeg selv hav for 10/100 kortet..

1000 tak for hjælpen Bjarke

Mvh.............Carsten

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-05-03 07:16

In dk.edb.netvaerk, Carsten Pedersen <caraem@pedersen.tdcadsl.dk>
says...
> Lige en forspørgelse Ang. netværkskort. Skal spille online spil hvor jeg er
> host, hvilken af disse 3Com kort ville passe til dette behov og hvorfår.

Det er ganske irrelevant. Køb det der er pænest...

> begin 666 info_knap.gif

Hold dit binære snask ude af denne gruppe, tak.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 31-05-03 21:55

> Det er ganske irrelevant. Køb det der er pænest...
Gik ud fra at folk i denne nyhedsgruppe er seriøse.
> Hold dit binære snask ude af denne gruppe, tak.
Du må MEGET undskyld at jeg har begået en fejl,det skal aldrig ske mere 1000
gange undskyld, skal nok lære af denne store fejltagelse undskyld.

De varmeste hilsner fra Carsten...............Undskyld

Fra : Arne Keller

Dato : 01-06-03 07:25

On Sat, 31 May 2003 22:54:40 +0200, "Carsten Pedersen"

>er

>Gik ud fra at folk i denne nyhedsgruppe er seriøse.

Det er skam en meget seriøs gruppe.
Hvilket du også vil se hvis du læser lidt i de forskellige tråde.

Du har fået 2 fornuftige svar som siger det samme, Bjarke har dog
skrevet lidt mere forklaring.

Hvis du vil have et mere detaljeret svar bør du spørge lidt bedre.
Hvilken hardware har du ?
Hvilken type forbindelse ?
Hvilke krav har softwaren ?
Hvad er du villig til at betale ?

Svaret bliver muligvis det samme.

Hvis du begrænser dit spørgsmål til 1 fabrikat får du ofte ingen
forslag om andre produkter.
--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.